četvrtak, 28. ožujka 2019.

Olival piling krema i uljna emulzija za tijelo

Vjerujem da svi dobro znate koliko je važna dobra i kvalitetna njega kože. Koža kao naš najveći organ traži njegu i pažnju, jer onako kako se odnosimo prema koži tako će nam svoju (ne) zahvalnost pokazati tijekom godina.

 Moja koža je normalna, nije zahtjevna po pitanju njege a u zimskim mjesecima prelazi u suhu kada je potrebnija nešto bogatija njega. Koža mi je najviše gruba na području laktova i koljena, a najčešće mi se peruta po nogama, i u donjem dijelu trbuha, gdje mi donje rublje pokriva kožu.

Od Olivala sam dobila paket koji se sastoji od: pilinga za tijelo i emulzije za tijelo.


                               


Piling dolazi u tubi od meke plastike, s jednostavnim poklopcem na otvaranje, i sadrži 150ml proizvoda. Prilikom otvaranja se osjeti miris smilja, karakterističan za ovu liniju. Sami piling je krmaste teksture, iznimno lagan i ugodan na koži. Sadrži maslinovo ulje i sitna zrnca koštica marelica koje  uklanjaju površinski sloj odmrlih stanica.


 




Piling je ugodan i nježan, uklanja mrtve stanice kože a nakon samog korištenja pilinga na koži ostaje zaštitni sloj u obliku laganog uljnog traga koji nije težak niti mastan, a isto tako neće preći na odjeću.




Bogata uljna emulzija dubinki hrani i njeguje suhu, normalnu i zrelu kožu tijela. Zbog prirodnih masnoća odlična je za njegu ispucane i isušene kože, a učinak hidratacije zadržava se tokom cijelog dana.

Uljna emulzija dolazi u boci od čvrste platike, taminje boje. Ima čvrsti čep na klik, tako da ste sigurni ako emulziju nosite sa sobom na put.  Emulzija je gusta pa je bocu potrebno protresti prije upotrebe. Ima isti miris kao što ima i piling krema.

Emulzija je bijele boje, gusta, a kada se pakiranje protrese tada je emulzija nešto laganija.  Lako se nanosi na kožu, brzo se upija, ostavljajući kožu hidratiziranom, mekom i nahranjenom. Na pakiranju piše da se uljna emulzija koristi 2-3 puta tijedno dok se kod izrazito suhe ože preporučuje svakodnevan upotreba.

Probala sam oba načina korištenja, i svakako mi nije bilo potrebno dnevno korištenje jer mi je koža prijašnjim korištenjem emulzije bila mekana i nahranjena, bez ispucalih i suhih dijelova. Na koži ostaje zaštitni sloj koji kožu štiti i njeguje. Emulzija u sebi sadrži ulje jojobe i masline s kakao maslacem i lanolinom.

                                                      



Sastav piling kreme:


                                         



Sastav uljne emulzije:

                                         
   

        *PR proizvod                                
       Post je napisan nakon višemjesečnog korištenja proizvoda bez utjecaja trećih osoba
                                                    


                                                   

                                         

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.