petak, 1. ožujka 2019.

Favorites of February

Bok šminkoljupci! Iza nas je najkraći mjesec u godini a s njim i novi favoriti. Držim se više preparative nego dekorative, a što sam najviše voljela u proteklom mjesecu, pogledajte u nastavku.

 Njega kose:

                   




Moja kosa je iz suhe prešla u masnu samo što sada imam suhe krajeve tako a i dalje koristim određene preparate za hidrataciju suhih djelova kose.

Balea regenerator je u novom izdanju i jako mi se sviđa.  Regenerator je namjenjen suhoj kosi a ovo je već drugo pakiranje koje koristim.

LPM sam uzela ponovo jer u dm-a nisam našla Olivalov šampon za masnu kosu. LPM odlično radi svoj posao.

Garnier koristim pobožno, prilikom svakog pranja kose. Osim što neodoljivo miriše maska od banane lijepo omekša kosu čineći je glatkom i mekom.

Njega lica: 

                                 
Cv gel za pranje lica sam imala jako dugo. Dosta je guste teksture i zbilja ga treba jako malo. Sve više od toga je previše. S ovim gelom sam došla o samog kraja, drugi je na polici pa ćemo vidjeti kakav će mi biti.

Eveline hidratantna krema za lice je dosta lagane, gotovo vodenaste teksture. Kada sam je tek kupila, prilikom otvaranja poklopca, posudica se odvojila od ove veće plastike, pa mi je krema u neka 2 dijela. Tj. posudica u kojoj se nalazi krema se moze izvaditi van od ovog većeg vanjskog dijela. Mislim da više neću uzimati ovu kremu, najviše zbog samog pakiranja koje nije dobro napravljeno.

Afrodita i okoloočna kremica s kamilicom je super, koristim je redovito, lijepo mi nahrani područje oko očiju, a kraj joj se još ne nazire.

Njega tijela:

                     




Olival uljna emulzija je odlična! Piling je lagan i kremast, emulzija je nešto gušće teksture. Oba proizvoda lijepo nahrane suhu kožu. Više o Olivalu ću pisati uskoro.

CL je mali deo stick koji ima ugodan i osvježavajući miris. Trenutno  za neke lagane šetnje i malo veća kretanja gradom je skroz ok, ako mi bude dobar i dalje, tada ću ga uzeti kada dođu još topliji dani.
 
To bi ukratko bilo sve za ovaj post. Koji su favoriti vama obilježili prošli mjesec?   

Do sljedećeg tipkanja,
xoxo, Tina                           

1 komentar:

  1. Moram pitati gdje si kupila Afrodita okoloočnu kremu? Ja sam svoju kupovala u Kozmu i od tada ju ne mogu nikako pronaći u DM-u :(

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.