nedjelja, 24. siječnja 2016.

MMS: Green manicure

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje na noktima nosimo usklađenu manikuru u zelenoj boji. Iskreno, nisam veliki fan zelene boje no u svojoj kolekciji imam oko 4-5 zelenih lakova. Više volim svijetle boje zelene, no kako sam ih već imala u nekim manikurama odlučila sam se za jednu nesvakidašnju boju laka koju sam dobila od Melise sa bloga makeup judge u mojoj prvoj blog razmjeni. Riječ je o prekrsnoj zagastitoj zelenoj boji brenda Astor br. 79 Mikado.

                                  
   

Na sve prste osim do malog sam stavila i do tri sloja Astor laka dok sam na prstu do malog stavila 3 sloja Maybelline colrama 29. Boja zelenoglaka je mrvicu tamnija no blic ju je malo posvjetlio. Lak pokriva u dva tanja sloja a ja sam stavila i tri jer sam na nekim mjestima malo takla manikuru i da ne ponavljam sve samo sam stavila još jedan sloj ;) Nakon ove manikure očekuje me još jedan nail post koji će se svidjeti svim mačkoljupcima a mene očekuje nova manikura koju radim već nešto kasnije.
Koršteni lakovi: Essence za jačanje noktiju, Astor 79 Mikado, Maybelline br. 29

Ne zaboravite pogledati predivne manikure ostalih blogerica.

Broj komentara: 25:

  1. Zgodne su mi ove šljokice, bila sam uvjerena da imam iste, ali moje su No. 293 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, šljokice su zgodne, nisam znala što ću pa sam njih stavila da nije sve baš zeleno :)

      Izbriši
  2. Evo ja ovako nešto jednostavno nemogu napravit :D Ja nebi odolila, ili bi bile šljokice po svim noktima ala french i naglasak na istom prstu te šljokice, al bi ih spužvom nanosila tako da se nokat uopće ne vidi. :D Dilin lak sa Palčicom, i moj je 293. :D Neznan jel moj toliko korišten, ali koliko me pamćenje služi, krcatiji je šljokicama od ovoga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napokon da i tebe vidim ovdje! :D Drago mi je da smo pored zelene stavili malo blještavila na nokte :)

      Izbriši
  3. Ajmee koja moćna zelena, meni je prekodivnokrasna❤
    Volim te smaragdne nijanse zelendaća

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni su, svaka cast :D
    Novi post: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/philips-saloncurl-essential-uvijac-za.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni ja nisam ljubitelj zelene boje, ali mi se ovaj lak baš sviđa i super ti stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Nisam ni slutila da će se večini svidjeti ova boja laka :)

      Izbriši
  6. Baš je lepa ova zelena nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Šljokice su uvijek dobra ideja. :D Meni je ova zelena predivna. *__*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dakle, manikura je un pogodak! Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  8. Baš je lepa zelena nijansa, a i šljokice su odlične, verujem da bi super izgledale preko zelenog. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja jeste divna i razmišljala sam da stavim šljokice preko, a ono što sam htjela je da zelena dođe do izražaja :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.