subota, 2. siječnja 2016.

Favoriti preparative 2015

Bok šminkoljupci! U ovom postu ću vam pokazati moje najdraže preparativne proizvode koji su mi obilježili prošlu godinu. Iako ih ima malo, meni su se jako svidjeli te ste o njima čitali u mjesečnim favoritima i recenzijama.


Njega lica:

Godina je započela sa sapunima Rustika koje sam koristila dugo vremena. Sapuni se za razliku od gelova i drugih proizvoda sporije se troše, dok su cijenom koštaju koliko i jedan gel za lice. Kako  sam sada na korištenju pjenica za lice, sapuni se malo odmaraju no to ne znaći da ih neću ponovo koristiti.

   

Apivitini balzami su mi se svidjeli a među njima ovaj od propolisa.

     


Njega kose:

Tu nemam velike favorite niti sam klika s određwnim šamponom i regeneratorom kojeg bi svrstala u favorite svih favorita. No Apivitina maska je jedna od boljih koje sam probala i bilo bi mi žao kad bi ih povukli iz prodaje.

Njega tijela:

Ziaja i Afrodita su napravili super linije od argana koje su mi se jako svidjele. Losion od Ziaje još imam dok je Afroditin sve bliže dnu.


                                             
                                                    
                    
                                     

Olival je napravio ulje slično onom od Nuxa samo što je ovdje sastav ulja drugačiji. Sve drugo je jako slično i cijenom pristupačnije.

  

Kada sam Olival potrošila vratila sam se Nuxu i nastavljam ga i dalje redovito koristiti.

                                    


Zaštita od sunca

U zaštiti od sunca prvo sam kupila Avene losion koja mi se na prvo korištenje nije svidjela no do kraja pakovanja  sam je zavoljela. Avene je bio na akciji kada sam ga kupila tako da me krema za sunčanje došla oko 100kn.


                       

Nakon Avene-a na red je došla drogerijsko mlijeko, ovog puta iz Olivala koja je kupljena u Dm-a.

                                          

Lagane tekture i mirisa s maslinom i kokosom koje je za moj ukus bilo malo neobično pa smo s te strane imali love-hate odnos. Na kraju pakovanja mlijeko je slabije izlazilo pa je bilo otvaranja pakovanja i vađenja pumpice kako bi se mogla namazati.

Kao što vidite, izabrala sam neni najbolju ekipu, sve se svelo na kreme, losione i ulja, na šampone i balzame ništa jer tu jednostavno nisam imala nekih velikih favorita. Za sve navedene proizvode imate recenzije na blogu. Koji su vaši favoriti od preparative za prošlu godinu?

Broj komentara: 10:

  1. Veliki palac gore za Afroditine proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikako da isprobam ove Afroditine gelove za tusiranje i Nuxe ulje..To su mi definitivno stvari koje cu prve kupiti :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat ćeš ti sve sto zelis jer ti ja od srca zelim da probas sve sto i ja!¨

      Izbriši
  3. Afrodita je super brend zaista :) A Nuxe ulje sa sljokicama su sigurno isprobati, bar na ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Afrodita ima super proizvode :) Nuxe, Nuxe je dobar u svako doba godine, šljokice najviše ljeti ;)

      Izbriši
  4. Afrodita je najbolja :)
    Novi blog, pogledajte
    http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/december-favorites.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima super proizvode, tu se slažemo :) Bila sam sinoć na novom blogu ;)

      Izbriši
  5. Ziaja i Afrodita od argana su odlični <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.