nedjelja, 10. siječnja 2016.

MMS: Orange manicure

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje na noktima nosimo usklađenu manikuru u naračastoj boji. Za ovu manikuru odlučila sam se za my all time fav  naračasti lak od Essenca Why not?

Manikuru sam ukrasila sa ukrasima za nokte dobivenih od BPS-a o kojim će te čitati do kraja sedmice. A sad manikura:


                   
   
   
   
        

Ne sjećam se kad je bilo ovoliko slika u jednom manikurskom postu, i ovih šest je jedva izabrano od mnoštva slika a ja se ne sjećam kad mi se manikura ovako svidjela da ovoliko slika stavim u post. Manikuru odobrava moja bundeva na predzadnjim slikama a voli je i pojas od ogrtača ;)
Korišteni lakovi: Essence lak za jačanje noktiju, Essence lak Why not? BPS ukrasi za nokte
Pogledajte manikure ostalih blogerica :D

Broj komentara: 15:

  1. Meni je ova manikura preslatka i nekako idealna za proljeće. Da sam vješta kod ukrašavanja i lakiranja noktiju, a također i da imam lijepe nokte- kao prvo gdje bi mi bio kraj, a kao drugo, ovo bih sigurno isprobala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca na ovom komentaru! A što se tiče ukrašavanja, nisam ni ja bila ništa bolja u početku i za sve sto se radi treba prakse. Vjerujem da bi i ti ovakvu manikuru znala napraviti :)

      Izbriši
  2. Joooj baš slatka manikura, mislim da ću isprobati slično nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi mi drago da probaš ovakvu manikuru, stavi sliku kad je napraviš ;)

      Izbriši
  3. Predivna nijansa lakića. *__* Najviše mi se sviđa srednji prst, nekako mi se ovi ukrasi najbolje pašu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, igrala sam se s ukrasima raznih boja i sviđa mi se kako je na kraju ispalo. hvala na posjeti :)

      Izbriši
  4. Moram priznati da mi se ne sviđa ovaj lak, ali krasni su mi ovi ukrasni kamenčići :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, svatko d nas ima neku boju koju ne voli. Mislila sam koristiti Essie kao i ti a kao da sam znala da će biti na tvojim noktićima ;)

      Izbriši
  5. Ne volim lakove ovog finisha, ali lijepi su mi ukrasići :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš su se lepo uklopili ovi cirkončići. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.