četvrtak, 14. siječnja 2016.

Proizvodi koji su mi se najmanje svidjeli u 2015

Danas saam se odlučila na tip posta u kojem ću napraviti manji osvrt na proizvode koji su mi se najmanje svidjeli. Ovo nije nimalo lako za napraviti, svim proizvodima sam dala više prilika da ih zavolim, no neki od njih mi jednostavno nisu sjeli. Kako i zašto, pročitajte u nastavku.

Biobaza i linija od peršina

                                                      

Linija od peršina nije mi se svidjela od rvog korištenja. Sam miris mi je bio prejak i na najga sam se navikavala mjesecima. Tek pri kraju gela za čišćenje lica i kad je miris malo ishlapio stalnim korištenjem, meni je miris postao koliko-toliko podnošljiv. Fluid meni osobno nije dovoljan pa sam u tu svrhu koristila i drugu kremu kako bi imala bolju hidrataciju kože lica. Više o linji (recenzija)

Dr. Hauscha mlijeko za čišćenje lica

                                           

S ovim mlijekom dogodila mi se situacija ista onoj od Biobaze: Preintezivan miris. Lice sam čistila po uputama kako piše na pakovanju i pored dva puta ponavljanja postupka nebi skinuo cijeli makeup jer bi blazinicom prešla po licu i vidjela koliko je pudera još ostalo. Nakon toga bi i treći put ponovila čišćenje kako bi uklonila sve sa lica. Kada proizvod dođe do kraja pumpica ga više ne dozira jer ga ostaje u kutevima bočice gdje ga pumpica nemože dohvatiti niti kada sam bočicu okrenula naopako kako bi iskoristila sve što je ostalo. Ni to mi nije pomoglo. ( recenzija)

Ziaja krema za ruke s kozjim mlijekom


                                                 

Kod Ziaje se dogodila ista stvar što i kod prethodnih proizvoda: Meni osobno je miris toliko jak da kremu koristim s bilo kojom drugom koja nema izražen miris ili koja je bez mirisna kao npr. Cien sos. Tekstura kreme jest lagana i brzo upijajuća, no za jako suhe ruke meni nije bila dovoljna. (recenzija)

Cien all in one maskara

                                           


Cien maskara je vjerovatno jedna od rijetkih koja mi se nije svidjela. Ima neobičan miris koje maskare inaće nemaju, i ovo je jedna od rijetkih  maskara koja mi se počela sušiti već nakon mjesec dana. Više o maskari imate ovdje (recenzija)

WnW brow pencil

  

Obrve najčešće popunjav sa sjenilima koja su za to i predviđena. Oloku sam probala ranije, no ne sviđa mi se kako izgleda na meni. Vrh olovke se mrvi te lijep i zaobljen vrh odjednom postaje mekan, skraćen, zaobljen, čime otežava korištenje olovke na tom dijelu. Sam kist je već druga stvar i bilo bi super kada bi ga se moglo uzeti zasebno. (recenzija)

WnW vosak olovka za obrve

 

Za olovku koja bi obrve trebala držati na mjestu vrijedi isto što i za prethodnu: Vrh se više ne da naoštriti kao što je tvornički, i mogli bi je non sto oštriti po tom pitanju. Sam materjal je dosta drugačiji nego kod olovke za popunjavanje obrva, i same obrve s ovom olovkom izgledaju mokro i masno. Recenzija (link)

Svaki navedeni brend ima proizvod koji mi se sviđa, koji rado koristim i koji se bar jednom ili više puta našao u mjesečnim favoritima. No, s ovim proizvodima se jednostavno nisam našla koliko god se trudila i koliko god šansi dala svakom proizvodu. Za sada je brojka na sedam proizvoda i nadam se da više od ovoga i neće rasti.

Imate li proizvode koji vam se nisu svidjeli u prošloj godini ili općenito?


Broj komentara: 6:

  1. za razliku od tebe, ja biobazinu liniju obožavam i već mjesecima koristim isključivo proizvode iz ove linije, a lice mi je oduševljeno :D
    ali se slažem sa ziajainu kremu za ruke, kriminalno je loša :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ta linija loša nažalost, tako je :( kremica m za ruke me nije oduševila kao ostale koje sam do danas probala

      Izbriši
  2. Super post! Super napisano, a proizvodi su kul. ;))
    Poseti molim te i uclani se ako zelis hvala mnogo, unapred <3
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neznam da su bas ovakvi postovi super gdje su proizvodi koji nisu najbolji, al dobro. Nadam se da će ovakvih proizvoda biti sve manje

      Izbriši
  3. Iz istih sam razloga napustila koriscenje bilo kog mleka za skidanje sminke, uopste ih ne upotrebljavam vise. Hvala za info o DR Haushka, jer je mnogo hvaljeno i zamalo da ga kupim, da mleku dam jos jednu sansu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja koristim kremaste odstranjivače (Avon) a ovo mlijeko mi uopće nije uklanjalo makeup kako je pisalo

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.