petak, 8. siječnja 2016.

MMS: Red manicure

Bok šminkoljupci! Prva ovogodišnja manikura počinje s crvenom bojom :) Drago mi je što ćemo za početak biti malo u jednostavnijim manikurama. Za ovu manikuru odlučila sam se za Essence sparkling sugar effect naziva heart explosion.

                                 
  

Boja je prekrasna, prava vatrena crvena sa krunijim glitterom koji noktima daje lijep sjaj tako da sam lak možete nositi i u svečanijim prilikama. Na nokte sam stavila Essence lak za jačanje noktiju, DIY peel off bazu te jedan malo deblji sloj laka. Razmišljam da manikuru nadogradim s ukrasima za nokte jer je vrijeme manikura kod mene počelo a recenzije čekaju svoj red. Ovo mi je manikura nakon duže vremena, sve blagdane sam provela bez laka na noktima. Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)


Broj komentara: 12:

  1. Lijepi i jednostavni noktici! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja crvenu boju volim samo u ovom prazničnom periodu pa mi je tako i ovaj tvoj manikir jako lep. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. moram priznati da mi se lak baš sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. da, zanimljiv je. em je hrapavac i još ima glittere. u svakom slučaju jedna jako lijepa i zanimljiva boja :)

      Izbriši
  5. Nažalost ne sviđa mi se ovaj lak :(, kupila sam ga i odmah isti dan proslijedila dalje nisam ga niti probala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ok, nemamo svi isti ukus za isti proizvod ;)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.