ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Favoriti dekorative 2015.

Početak godine je počeo sa favoritima prosinca i prearative i nastavljamo u istom tonu, ovog puta s dekorativom. Nakon ovog posta ide još nekoliko favorita točnije od lakova i maikura a nastavlja se s proizvodima koji me nisu oduševili. No, vratimo se mi na početak posta :)


               

Dr.Hauschka je prvi uder koji sam probala nakon dugo vremena. Koristila sam ga stalno, gotovo sve do ljeta kada sam napravila auzu jer ljeti ne koristim nikakve podloge na licu. O njemu ste više mogli čitati ovdje.

Catrice mousse sam kupila krajem kolovoza u Kozma, i sjećam se da mi je prva reakcija bila: woow, ovo je prenarančasto za mene! Međutim, boja je prilagodljiva boji tena, lijepo se stopio s mojom kožom i jedan od to go proizvoda koje koristim u videima a za ovaj puder planiram i recenziju.


            

MUA matte perfect je moj prvi matirajući puder koji imam. Ne mjenja boju podloge, matira i ja sam s njim zadovoljna. Ostalo ga je još i još uvijek mu nema kraja, pitam se gdje bi i bio da ga jo nisam okolo dijelila drugima :)

Catrice multicolor rumenilo je moje prvo rumenilo koje ima više boja, volim četkicom preći preko svih boja u rumenilu tako dobijem kombinaciju rozo-smeđeg rumenila koji mi odgovara na većinu look-ova.

Essence set za popunjavanje obrva najčešće koristim, imam i onaj od Catricea a ovome se  najčešće vraćam.

 

I heart makeup je jedna od paleta koju sam zavoljela čim sam je kupila. Prošla godina je bila godina paleta a ne lakova, a od ove mirisne čokolade sam se nauživala, iako imam još paleta ova mi je najviše prirasla srcu i s njom sam započela svoj yt kanal.

  

Dva ruža koja ste sigurno najviše vidjeli u videima. Prvi je od Avona koji sam dobila od Sare i spuer mi je kada imam naglašene oči jer je boja nježna, tekstura lagana.

Kiko je lijepa roza boja iako na slici izgleda drugačije zbog oblačnog vremena i blica koji je boju ruža učinio tamnijom. Također ga volim koristiti kada imam naglašane oči. Više o njemu imate ovdje.

                           

Kroz prošlu godinu sam isprobala nekoliko maskara no ova me definitivno oduševila svojom teksturom, efektom i trajnošću. S obzirom da je Maybelline napravio dvije nove maskare nadam se da će i one naći put do mene.

Iako je godina tek počela, predstoji za vidjeti koji će se novi favoriti naći kako u mjesečnim tako i u godišnjim polugodišnjimili godišnjim favoritima.

Koji su vama dekorativni proizvodi obilježili prošlu godinu?

Broj komentara: 12:

  1. Meni je najveći favorit Catrice liquid camouflage. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam mprobala tekuću kamuflažu iako samčitala sve najbolje o njoj :)

      Izbriši
  2. Najviše su me oduševili Velvet Matte ruževi kao i Essence paleta All About Nudes :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E velvet ruževe nisam probala, a drogerijske palete ne kupujem

      Izbriši
  3. Obozavam ovu Maybelline maskaru i kod mene je obelezila 2015. godinu <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Imamo dva zajednička favorita: Catrice puder u pjeni i Maybelline maskaru :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je 2015. obilježilo otkriće crvenog ruža :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam screenchot na mobitelu sa dobrom recenzijom ove maskare i čitala sam sve najbolje o njoj tako da ću ju vjerojatno jednom prilikom i isprobati, a također se nadam i I heart makeup paletu jer je blago rečeno divna na prvi pogled. :) Dr Hauschku sam koristila; glinenu masku za lice i uljni odstranjivač make upa i idem baš pročitati recenziju pudera jer nisam niti znala da ga imaju u ponudi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, maskara je odlična, nije ni čudo što je cure vole :) Ostale proizvode od dr.Hauschke nisam probala dok puder imaju skoro godinu dana u ponudi

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.