četvrtak, 28. siječnja 2016.

Catrice mousse puder 010 soft ivory

Do prije godinu dana uopće nisam koristila puder za lice. Ako i jesam to je bilo 1-2 puta i nakon toga ga više nebi koristila. Razlog tome bio je oksidacija,  a drugi razlog je manjak svijetlih boja. Otkako se Catriceov puder našao na našim policama u novoj i poboljšanoj formuli, tada sam ga i ja odlučila kupiti. Pored pudera od dr. Hauschke to mi je bio drugi puder a prvi pjenasti.

                                    

Catrice puder dolazi u maloj i četvrtastoj staklenoj posudici. Sa strane pakovanja ima dvije trakice po kojima vidite da li je puder otvaran ili ne. Nakon što se puder otvori, na sebi nema nikakvu dodatnu zaštitu.

  
Tekstura pudera je lagana i pjenasta. Možete ga nanositi prstima no menije draže sa RT Expert face  kistom. U puder sam se zaljubila na prvo korištenje! Lagan, prozračan, lako se nanosi i lijepo se blenda. Odlično se stapa sa vašom prirodnom bojom kože a efekt na licu je ugodan i nježan. Nema osjećaja težine, licu daje prirodan izgled. Ja sam nakon šminkanja stavljala matirajući puder u prahu    na t zonu i u vremenu do skidanja makeup-a puder je bio na licu. Na čelu bi imala lagano probijanje sebuma, dok se na ostatku lica nisam nigdje dodatno sjajila. Također, puder je dobar za sve koji imaju mješovitu kožu dok će osobe s masnom kožom trebati matirajuće proizvode koji će držati sebum pod kontrolom. Meni je kod izbijanja seboree naglašavao perutanje koje se pojavilo, tako da ovo nije puder za suhu kožu.

  
Puder kao i sav makeup uklanjam kremastim odstranjivačem, što se meni pokazalo najbolje kod uklanjanja makeup-a. Žao mi je što Catrice povlači odličan  drogerijski puder i ne znam što nam nova linija donosi. Nadam se da će novi puderi biti jednako dobri kao i ovaj i svi koji se povlače iz prodaje a o kojima ste mogli čitati sve najbolje. U  koliko tražite dobar puder, svakako bi preporučila ovaj dok ga još možete kupiti, sada po sniženoj cijeni.

Koristite li pudere? Ako da, koji su vam draži / bolji: tekući ili pjenasti?

Broj komentara: 8:

  1. Volim i tekuce i pjenaste. Imam ovaj puder i super mi je, samo sto mi je malo pre suh sada po zimi pa nosim tekuci ali za ljeto je ovaj dusu dao.
    I mali ispravak, Catrice je od ovog pudera povukao samo nijasu 020, nije povukao sve pudere. Na Catrice.eu provjeri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super kad je povukao samo jednu nijasu, još bolje za nas koji imamo pogođene boje pudera. Meni su tekući isto dragi no kod ovih mi je draži efekt i lakoća na licu

      Izbriši
  2. ovaj mi je savršen, obožavam ga... inače i meni prvi mousse puder :D
    šta ga zbilja catrice povlači, nisu normalni :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puder je odličan. Od boja ovlače samo 020 dok ostale ostaju u ponudi ;)

      Izbriši
  3. Fantastičan puder sa još boljom cijenom! Istina, za zimu zna bit malo suh, ali svejedno odličan. Idealan je i za matiranje prvog nanosa kremastijeg pudera kod večernje ili dugotrajnije šminke, ono kad vam treba što duži besprijekoran izgled :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puder je odličan. Meni je i zimi super, baš mi godi njegova tekstura.

      Izbriši
  4. Povlače ga, a ne :( Volim ovaj puder, jako i morat ću napraviti zalihu :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.