srijeda, 20. siječnja 2016.

Tinktura šampon od čička

Početkom prošle godine nisam ni sanjala da ću imati muke zvana kosa. Na proljeće je počela kosa da mi ispada malo jače nego inaće a samo ispadanje je potrajalo dosta dugo. Jedan od uzroka je bila i alergija koja se kod mene dosta dugo zadržala. Kada sam pomislila da je to jedino što me snašlo na par mjeseci, tada se počela i mastiti kosa. Ništa čudno i neobično mi nebi bilo da to nije trajalo mjesec dana kada sam isprobala toliko šampona da mi je već bila muka pri samoj pomisli o pranju kose. Kosa mi je bila masna samo na zatiljku i prema uhu dok bi ostatak kose bio čist. Tada bi kosu oprala još jednom a ponekad i dva puta u danu da bi nakon dva do tri dana kosa izgledala kao da je uopće nisam prala. Sve dok jednog dana na moju kućnu adresu nije došao Tinktura šampon od čička.


           

Šampon od čička dolazi u čvrstoj bočici od prozirne plastike preko koje se nalazi naziv šampona, sastav, rok trajanja. Šampon na sebi ima čep koji je drugačiji nego kod drugih šampona, i koji je tvrđi pa se otvara malo jačim pritiskom kažiprsta. S druge strane čep je dovoljno jak pa vam šampon neće iscuriti ako ga nosite na put. Po otvaranju šamopna osjeti se biljni i osvježavajući miris čajevca i eukaliptusa.
                                    


Boja šampona je zlatno-žuta dok u bočici djeluje više žuto-zeleno. Tekstura šampona je gusta, te ga je potrebno malo da bi se kosa oprala. Iako se šampon lijepo rasporedi po kosi ja bi  nakon stavljanja šampona  još jednom vodom prešla po kosi kako bi se šampon rasporedio duž cijeme kose te bi lagano krenula s pranjem kose i masiranjem vlasišta. Cijeli postupak bi ponovila još jednom. Nakon prva tri pranja kosa mi nije izgledala ništa bolje nego kada sam tek počela s korištenjem. Inaće, svoju kosu perem svaka četiri dana, nekad svaki peti jer ranije nemam potrebu da je perem često kao prije. Nakon četvrtog pranja pa nadalje, primjetila sam da mi je kosa čista. Ostala sam iznenađena kad se i svrbež tjemena smirio uporabom šampona a samim time se i kosa manje mastila. S obzirom da je šampon na prirodnoj bazi gdje nema sulfata i silikona, potrebna je upotreba regeneratora koji će omekšati kosu. Kod mene se drogerijski regenerator solidno slaže s ovim šamponom tako da po tom pitanju nisam trebala ništa mijenjati. Da mi je kosa čista i lepršava primjetili su i moji ukućani koji su komentirali da se vidi kako je kosa čista. Osim što šampon lijepo i temeljito opere kosu, primjetila sam i da mi je kosa počla manje opadati. Ja sam dva mjeseca prije ovog šampona koristila i B kompleks te nakon cijele potrošene kutije nisam primjetila pomake u spriječavanju opadanja.

Tinktura me ugodno iznenadila kako sastavom tako i pakovanjem, i koliko god ovo čudno zvučalo, pored redovnog korištenja još imam malo šampona za 1-2 pranja. Iskreno, ne znam što će biti kada ovo pakovanje šampona potrošim i kako će mi kosa reagirati na šampone koje imam i koji čekaju svoj red i već me pomalo strah da ću ponovo ostavljati cijelo malo bogatstvo u drogerijama samo na šampone. Nadam se da do tog scenarija neće ponovo doći. Osim ovog šampona po opisu i sastavu me jako interesira šampon Oranž.

Sastav: Voda (Aqua) Extrat čička (Arctium lappa Leaf Extract) Coco glucosoide, Potassium cocoate, Potasium olivate, Sorbitol, Glycerin, Panthenol, Ulje eukaliptusa (Eucalyptus Globulus), Ulje čajevca ( Melalecula alterenifoila)

Tinktura šampon sadržava 200ml proizvoda a cijena je 64kni dostava 25kn.  Tinktura proizvode možete kuptit u Zagrebu, Karlovcu, Zadru, Rijeci, Bjelovaru, Osijelu i Splitu. Tinktura svoje proizvode ne testira na životinjama, koriste 100% reciklirajuću plastiku. Na web stranici Tinktura možete naći detaljne opise svakog šampona tako da možete vidjeti hoće li proizvod odgovarati vašoj kosi/ koži prije nego ga kupite.

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg vremena korištenja proizvoda. 

Koje šampone koristite za masnu kosu i kada vam kosa ispada promjenom godišnjeg doba? Jeste li probali šampone bez sulfata i silikona? 

2 komentara:

  1. Inače nemam masnu kosu, ali nakon poroda mi se jedan period mastila i padala. Ali za opadanje sam znala da je normalno i nisam previše brinula jer imam masu kose. Inače od kad sam počela koristit Kerastase šampone kosa mi se preporodila s tim da je nisam šišala preko godinu dana. Ali nažalost skupi su pa pokušavam naći neku jeftiniju verziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, čitala sam za opadanje kose nakon poroda. Tu liniju od L'oreala sam probala u testerima inače sam o tome čitala sve najbolje.

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.