ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

Born pretty store funny whitw cat water decals transfer

Bok šminkoljupci! U predzadnjem postu pokazat ću vam predivne vodene naljepnice koje sam izabrala sa Born pretty storea i koje sam sve do prije dva dana imala na noktima.

                                    

Naljepnice dolaze u kartonskom pakovanju koje ima veći otvor na sredini kroz koje se vide motivi. Paketić s naljepnicama nalazi se u dodatnoj prozirnoj vrečici koja štiti proizvod. Kada se naljepnice otvore one na sebi imaju zaštitnu foliju koju je potrebno odvojiti kako bi motive mogli koristiti.

               
 
Unutar pakovanja nalazi se dvadest prekrasnih motiva mace. Motive sam izrezala šakricama za nokte, zatim sam ih stavila u toplu vodu te stavila na već nalakirane nokte. Kod ove manikure jedina mi je dvojba bila koji lak izabrati? Nisam bila sigurna hoće li biti bijeli, rozi, ili gradient iz rozog u bijelo i obrnuto? Tada sam se odlučila za rozi Essence lak sing sweet nightingale. Kada su se naljepnice namjestile tada sam višak vode pokupila papirnatom salvetom a manikuru sam zaštitila sa nadlakom.


Koža na rukama mi nije bila u najboljem izdanju na hladnoći i po minusima koji su nas iznenadili pa sam sebi govorila tako ti i treba kad ne koristiš kremu za ruke. Manikuru sam imala sve do prije dva dana kada mi je lak počeo otpadati u večim komadima. Ovo je jedna od manikura u kojoj sam svakako uživala.

U koliko vam se svidjela manikura, naljepnice možete naći ovdje pod nazivom funny white cat nail  art water decals transfer stickers i kodom BLE 927 po cijeni od $1.79

Prilikom kupovine možete koristiti moj kod za popust BBTK31 za proizvode po regularnoj cijeni dok popust ne možete koristiti na već snižene proizvode.

Sviđa li vam se manikura? Jeste li probali vodene naljepnice? 

*PR sample
 

Broj komentara: 8:

  1. Svidja mi se taj essence lak, imam slicnu nijansu :)
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/essence-gel-nail-polish-look.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa boja laka. Molim te za ubuduće da mi ne stavljaš linkove postova ;)

      Izbriši
  2. preslatke naljepnice, a i podloga je super :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.