četvrtak, 21. siječnja 2016.

Olival čarobno mlijeko za tijelo

Kada je riječ o njezi tijela tada u svoju rutinu volim koristiti lagane losione za tijelo, maslace i mlijeka. Malo prije Božića na kućnu adresu došlo je prvo čarobno mlijeko za tijelo od Olivala. Mlijeko za tijelo dolazi u boci od čvrste plastike. Na sebi ima zlatni čep na odvrtanje te listove u sivoj boji koji su obrubljeni zlatnom bojom.

                         

Ovako je Olival opisao mlijeko: Olival čarobno mlijeko za tijelo je kombinacija visokokvalitenih prirodnih sastojaka za njegu kože, šest prirodnih ulja: lješnjak, badem, jojoba, ruža, makadamija, argan - kožu hrane i hidratiziraju. Mlijeko čini kožu neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Idealno je za njegu kože nakon kupanja i tuširanja.

Mlijeko nakon otvaranja ima ugodan sklatki miris. Tekstura je mliječna, bijele je boje. Lako se nanosi i brzo se upija u kožu što mi je posebno drago pogotovo kada sam u žurbi i kada nemam vremena čekati da se proizvod upije u kožu.

                       

 Koža je nakon mlijeka mekana i nahranjena, te sam s ovim mlijekom uživala svakim njegovim nanosom. Kako je moja koža zimi suha tada zna biti zategnuta, a ako je ne namažem losionom ili što već koristim tada je perutava te sitne bijele ljuskice lete na sve strane. S ovim mlijekom koža je nahranjena i hidratizirana te ako nisam sutradan koristila mlijeko koža bi mi i dalje bila mekana i nije bilo ni traga suhoj i  naboranoj koži. Mlijeko sam koristila ujutro i navečer iako mi je bilo dovoljno i jednom dnevno. S obzirom da mi se mlijeko toliko svidjelo ja sam ga koristila svakodnevno i po dva puta u toku dana. Kako mlijeko ne masti kožu, odgovarati će onima sa masnom kožom te ostalim tipovima kože. Kako je ambalaža od čvrste plastike, količinu proizvoda koja je ostala vidjet će te kada proizvod prinesete dnevnoj ili umjetnoj svjetlosti. Mlijeko je za blagdane bilo u setu za 120kn, a nakon praznika se može kupiti zasebno po cijeni od 49,90 gdje će te dobiti 200ml proizvoda. Bilo da nađete set ako ga još uvijek ima ili samo mlijeko vjerujem da ćete uživati u njemu jednako onako kako sam uživala i ja. Moje mlijeko je već došlo do kraja.

Sastav: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Rosa Canina Fruit Oil, Parfum, Sodium Atearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid.

*PR proizvod

  

Broj komentara: 14:

  1. Bocice mi izgledaju jako lijepe, nadam se da cu ih ubrzo isprobati.Volim proizvode koji imaju dobar, bogat miris :)
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo je jedna bočica slikana dva puta u različitim osvjetljenjima ;) Miris je bogat i nije intezivan što mi se posebno sviđa :) p.s vidjela sam novi post

      Izbriši
  2. Ovo bi mi sigurno odgovaralo i ja mučim muku s tim ljuskicama zimi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš bi volela da probam jer sve što sam do sada imala prilike probati oduševilo me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš i ti probati Olival mlijeko i uživati u njemu kao i ja :)

      Izbriši
  4. Tek danas sam otkiral ovaj blog. :/ Odličan je. Mislim da je ovo mlijeko odlično. Probaću ga pronaći i kod nas. :)
    Ukoliko želiš, pogledaj i moj blog :)
    https://zenskikutaktrenutak.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno da si me pronašla, za tvoj znam preko podjela koje radim na cbb-u ;) Meni je mlijeko super, nadam se da ćeš ga i ti imati :)

      Izbriši
  5. Superiška :)

    Moj blog: http://raj-sminke.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim draga da je tvoj blog postao mjesto za besplatnu reklamu :D :D Sorry, ali jače je od mene pa sam morala prokomentirati. Olival čarobno mlijeko imam i predivno je :D Čista elegancija od pakiranja do čarobnog mirisa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ok, neka si se ti izjasnila :) Drago mi je da se i tebi sviđa mlijeko :D

      Izbriši
  7. volim olival proizvode :D mislim da su odlicni i da im je potrebno dati paznju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju Olivalovi proizvodi :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.