srijeda, 6. siječnja 2016.

Najdraži lakovi 2015

Bok šminkoljupci! Prošlogodišnje favorite nastavljam sa lakovima koje sam najčešće koristila u svojim manikurama. Zbog oblačnog vremena koji traje danima slike sam radila s blicom pa su neki lakovi svjetliji dok su drugi tamniji na slikama.

                      

Kod baznih lakova kod mene se sve svodi na bijele, plave i crne boje.

Flormar QD01 Snow White  u zadnje vrijeme najčešće koristimi neznam koliko moete vidjeti da ga je oš ostalo, rivodim ga kraju. Brzo se suši, obično ga stavim u dva tanja ili jedan deblji sloj.

MUR Luxury cream sam koristila prije Flormara, lak je kremast, mrvicu se sporije suši no za podlogu kada radite gradient ili ostale šareen manikure, dušu da. Imam ga taman još pola bočice.

Essence je moj najstariji lak koji imam, formula i vrijeme suenje isti kao i prvog dana. Njega koristim u zimskim mankurama ili kod točkastih, uglavnom, naslazi se u manikurama koje traže nešto narančasto.

Avon Flaming orange  je divan ljetni lak sa sitnim shimmerom u sebi, nešto je rijeđe tekture a su dva sloja sasvim dovoljna da lijepo prekrije nokat.


Flormar 423 je divan nebesko plavi lak koji je idealan kako za morske tako i za zimske manikure. Nažalost i njemu se polako nazire kraj.

Essence i love bad boys je divan prljavo-lavi lak s malo sive u sedebi koji također ima shimmer. Shimmer se vidi u bočici i primjetan je na noktima no ne napdano već je shimmer diskretan za razliku kod ostalih lakova. Kako je boja nešto zagastija njega više koristim u zimskim manikurama.

Essence te Cinderella LE i Prince charming je prekrasan lavi lak kojeg čuvam i koristim samo povremeno u manikurama.

  

Ostajemo još malo kod Essenca i Cinderelle :)

Essence Sing sweet nightingale je divna pastelna roza s kojom sam započela prošlu 2015 a kako je baby roza IN ove godine sigurno ću ga još nositi i kombinirati s ostalim lakovima.

Essence Whatch out lady tremaine je boja starog zlata, mada u bočici ne izgleda tako. Njega sam kao i rozi koristila povremeno, a sve što je LE čuvam jer znam da ih kasnije neću moći kupiti.

Avon Plush berry je prekrasna bobičasta nijansa, kremast, iz navike stavljam dva sloja a našao se u oblutak manikuri.

WnW Black creme znate da najčešće koristim kod pečatiranja, kod distress manikura, gdje ga volim kombinirati uz ostale boje laka.

 

Essie i ljetna kolekcija je sigurno jedna od omiljenijih, cijeo ljeto sam uživala u lakovima, koristila ih u većini manikura a sada se zasluženo odmaraju. Madamoiselle se najčešće koristila kao bazni lak pa nje najviše i nedostaje u bočici dok drugih boja još ima :)


  

Za kraj Essence!

Ultra strong nail hardener je jedan od lakova koje koristim za jačanje noktiju, imala sam i straije verzije njihovih njegujućih lakova a na ovaj sam se odlučila nakon što sam potrošila Eveline 8u1.

Essence nadlake koristim stalno, ovaj je došao do pola bočice i nije mi se još zgusnuo kao što mi se znalo događati s ostalim lakovima. Ovaj TC najčešće spominjem u manikurama otprije 1-2 mjeseca ako ne i duže.

I to bi bilo sve što se tiće nadražih lakova u prošloj godini. Polako i sigurn pojedince privodim kraju te se nadam da ću Flormar uspjeti naći u susjednim zemljama jer su boje koje imam meni super i odlično mi idu uz ton kože te nemogu zamisliti da ih moram mijenjati nekim drugim i sličnim bojama. Essence ima široku paletu lakova koju planiram proširit no želja mi je uloviti merry berry kolekciju ili bar što je ostalo od nje.


2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.