utorak, 26. siječnja 2016.

Montagne Jeunesse maske za lice

Uoči Božića na Pink Pandi sam napravila naruđbu gdje sam imala i tri besplatna poklona uz kupnju. Nakon što sam odabrala glavni poklon (paletu sjenila Iconic 3) ostala dva poklona sam prepustila Pandi na izbor. U paketu su došle dvije maske za lice.


                                

Iako sam svaku masku slikala zasebno, greškom sam izbrisala slike :(

Maska za lice s aloe verom i vrbom

Maska dolazi u vrečici od 6g i po otvaranju ima neobičan miris. U početku sam mislila kako vrba ni aloa ne mirišu ni blizu tako, sve dok masku nisam stavila na lice. Miris je više po kloru i domestosu nego na alou i vrbu. Maska je guste teksture, sive boje. Nedugo nakon što se maska stavi na lice, brzo se osuši te je nemoguće gotovo micati licem ili bilo šta reći jer je maska dosta jaka i stisne lice. Maska se osuši već nakon 2-3 minute i s vanjske strane počinje pucati. Drugom prilikom sam masku stavila u nešto debljem sloju i nakon što se maska osušila imala sam osjećaj da na licu umjesto maske imam gips. Zbog svoje gustoće nešto se teže skida pa sm tom prilikom koristila blazinice kako bi uklonila masku u potpunosti. Pore su smanjene i lice je meko, no maska ima mogučnost isušivanja kože jer će rane od prištića biti suhe a na nekim djelovima će koža biti i bijela. Probala sam nekoliko maski za mješovitu kožu  i nijedna nije bila tako teška na licu niti je imala neugodan i nepodnošljiv miris. Ovo mi je također i druga maska s glinom i nijedna mi nije zatezala lice kao što je ova.

Na slici ću vam pokazati teksturu obje maske jer ih nisam slikala zasebno.

  
      lijevo maska s jagodama, desno maska od gline s aloe verom i vrbom

Sastav:

  


Maska s jagodom

Maska dolazi u istom pakovanju u vrečici od 6ml. Po otvaranju ima ugodan, slatki i voćni miris na jagodu. Lagane je teksture te u sebi ima sitna crvena zrnca kao što budu u pilingu. Maska je suha za 2-3 mnute kaoi prethodna,  malo zateže lice, no ni blizu kao maska s glinom. Dok je maska na licu osjeti se hidratacija koju maska pruža, ne isušuje kožu te je lice nakon maske lijepo i njegovano. Lako se ispere s vodom, te meni osobno nije bila potrebna krema nakon maske. Ova maska mi se po teksturi i svemu svidjela puno više nego maska od gline.

Sastav:


Maske možete naći u Mullera po cijeni od 5.90 dok su veće maske 11.50-11.90. Također ih možete naći i na Pink Pandi po cijeni od 26,90 i isto tako znaju biti snižene pa je cijena maske od 11-13kn.

Ja ću svakako probati još par maski a masku od gline više neću ni probavati niti kupovati.

Jeste li probali maske od ovog brenda?

Broj komentara: 8:

  1. Planiram, dopadaju mi se ali nikako da probam jer imam već neke koje sada koristim i gode mi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti potroši ove koje imas, lako ćeš uzeti ove koje sam ja probala. Imam i ja jednu masku koju povremeno koristim pa će i ona nakon nekog vremena doći na red za recenziju :)

      Izbriši
  2. ja mnogo volim maske za lice a pogovo one sto se stvrdnu pa odlijepe :D bas su zabavne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel misliš na peel off maske? one su meni ok, aliova od gline mi se nikako nije svidjela :(

      Izbriši
  3. Vec dugo gledam ove maske na pandi i razmisljam da uzmem..
    ova od gline me bas nekako odbila sada :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gle, ako se meni nije svidio, ne znaći da neće i tebi. Zato imamo tako puno recenzija od svakog proizvoda. Možda tebi neće smetati miris kao meni ili to što prilikom sušenja stisne kožu lica. Drugačiji smo a svakom proizvod ima drugačija djelovanja i to je ok

      Izbriši
  4. Probala sam od gline, i mene je iskreno odusevila. Lice mi je bilo cisto, svjeze, ocisceno od pora i svega, znaci prezadovoljna sam bila, a to sto se teze cisti, naviknula sam i na miris takoder . Ni jedna maska mi nije bila dobra kao ova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je maska od gline bila očaj, em što je imala nepodnošljiv mirisi, em što mi je zatezala lice do boli. A toje još jedan dokaz da jedan proizvod svakome drugačije djeluje :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.