subota, 23. siječnja 2016.

Afrodita uljni serum za kosu 10u1

Otkako sam prvi put probala ulje za lice te Nuxe zlatno ulje, ja od tada više ne mogu bez ovih dragocjenih ulja. Bilo da je ulje za lice, tijelo ili kosu, kod mene je uvijek dobrodošlo. Imala sam priliku probati serum za kosu  od Afrodite a kako mi se svidjelo, pročitajte u nastavku.


                                     

Afroditin uljni serum dolazi u kartonskoj, mat ambalaži gdje na samoj sredini pakovanja možete vidjti serum za kosu. Serum za kosu dolazi u bočici od prozirne plastike sa pumpicom.


                                          

Uljni serum je u tri faze. Kada se promućka, ima zlatno žutu boju i ugodnog je mirisa.

                                            

Meni je jedna pumpica puno, pa koristim samo pola pumpice za njegu kose. Kosa upije ulje a da pritom nije masna. Kosa je mekana, njegovanja i ima divan miris.

Afroditin uljni serum za kosu ima ulja makadamije, mrkve i patenola koji štite i obnavljaju kosu. Kako je ovo serum sa 1deset funkcija, ovaj serum radi sljedeće: zaštitu, revitalizaciju, obnovu kose, jačanje, hranjenje, omogučava kontrolu leteće kose, svilenkastu mekoću, popravlja iscpucale vrhove kose.

Kod mene je serum bio hranjiv i njegujuć a ispucale vrhove može samo zagladit a svi znate da kod ispucalih vrhova pomaže jedino njihovo uklanjanje škarama i ništa drugo. Ulje je dobro koristi za njegu kose pogotovo ako je sušite fenom ili ako često upotrebljavate pegle i uvijače za kosu.

Cijena seruma je 35kn za 45ml što je odličan omjer cijene i kvalitete s obzirom da će vam ovaj serum trajati dugo vremena jer ga treba jako malo.

*PR proizvod. Recenzija je naisana iskreno nakon dužeg perioda korištenja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.