nedjelja, 17. siječnja 2016.

MMS: Yellow manicure

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje na noktima nosimo usklađenu manikuru u žutoj boji :) Ovog puta sam se odlučila za Avonov gel lak Limoncello koji se super nanosi i brzo suši. Kako sam već imala žutu manikuru bez ikakvih dodataka, ovog puta sam odlučila srednjak i do malog malo doraditi pa sam napravila watermarble na ta dva nokta.


                                    
   

Koristila sam sljedeće lakove: Essence lak za jačanje noktiju, Avon gel finish Limocello, WnW Black creme te Essence top coat. Nadam se da vam se manikura svidjela. Pogledajte manikure ostalih blogerica :)



24 komentara:

  1. I meni je Limoncello na noktima :D Sutra kuckam post :) Super manikir!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dakle Limocello vodi u manikuri :) nije ni čudo kad je lijepa boja laka. Hvala na posjeti :*

      Izbriši
  2. Jako je interesantno ispao manikir i kombinacija crne i žute je uvek odlična. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislila sam se što ću raditi pa sam razmišljala kako bi bio dobar wm na samo dva nokta

      Izbriši
  3. I kod mene je Limoncello u akciji :)
    Svaka čast na hrabrosti za WM :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, bas mi je drago. A WM je ispao iz trećeg okušaja :)

      Izbriši
  4. Veoma je zanimljiv efekat sa tim mramoriranjem. Volela bih da si ga uradila na svim noktima, ali svakako je i ovo veoma smelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, wm je zanimljiv no kako je tema žuto nisam htjela raditi water marble na svim noktima kada to nije današnja tema.

      Izbriši
  5. Vidim da mnoge djevojke vole Limoncello, a to mi je ujedno i najdraži žuti lak :) Manikura je baš zanimljiva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila je dvojba između limocella i žutog laka od essenca a kako gel lakove od avona nisam nikako koristila u manikurama onda sam to napravila sada :) hvala na posjeti :*

      Izbriši
  6. Limoncello je izgleda obavezna stavka u lakoholičarskoj kolekciji. :D Super je ispalo, crni marble je super dodatak. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako nebi bio dio svake lakoholičarske kolekcije kada je boja tako divna! I svatko od nas ga je kombinirao na drgačiji način :)

      Izbriši
  7. Izgleda da jedino ja nemam taj žuti lak. :D Water marble je uvek dobar izbor a ti si ga ovde odlično iskombinovala. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicno izgleda :)
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepa ti je manikura, sviđa mi se kaj ti je ispalo ko neki smokey efekt. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Da, na jednom prstu je baš ispao kao smokey tako da je i mene sam efekt iznenadio :)

      Izbriši
  10. Vidim da se crni i žuti lak super slažu kod WM

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.