petak, 22. siječnja 2016.

Afrodita pjena za čišćenje lica

U svojoj rutini čišćenja kože lica nalaze se pjenice, gelovi a ponekad i sapuni. Do sada sam probala tri drogerijske i jednu pjenu iz kataloške prodaje (Avon)  i sa svakom sam bila zadovoljna. Danas sam vam pripremila recenziju Afroditine pjene za čišćenje lica.

                                          

Afrodita pjena za čišćenje lica dolazi u boci od čvrste matt plastike. Sa prednje strane ima metalik zelenu etiketu na kojoj se nalazi limun i pjenica. Po otvaranju proizvoda osjeti se citrusni i osvježavajući miris limuna. Ovakav tip proizvoda dozira se uz pumpicu koju će za prvo korištenje trebati pritisnuti nekoliko puta kako bi pjena mogla izaći.


                                              

Pjena je onakva kakvu i očekujem za ovu vrstu proizvoda: Lagana, prozračna, te se lako nanosi na lice. Miris je blag i meni osobno ne smeta jer  već s ispriranjem pjene nestaje i miris. Pjena je kremasta, ja je razmazujem lagano vršcima prstiju i tako radim  laganu masažu lica. Tektstura pjene mi se sviđa, kao da koristim kremu za lice  skupa s proizvodom za čićenje. Lice očisti dobro te na blazinici s miceralnom ostane malo toga što pjena nije mogla očistiti.

                           

Ovako izgleda pjena kada se tek istisne prvi put nakon otvaranja. Svakodnevno ne izlazi ovoliko pjene, već manje, i meni je to dovoljno za očistiti lice i iako možete još jednom istisnuti pumpicu. Meni osobno više proizvoda nije potrebno tako da mi manja količina koju dozira pumica bude dovoljna. Iako na deklaraciji stoji da se može uklanjati šminka, ja pjenu u tu svrhu nisam probala jer za makeup uvijek koristim za to predviđene odstranjivaće. Proizvod je namjenjen normalnoj do masnoj koži i mislim da bi tako i odgovarao navedenim tipovima kože. U pakovanju se nalazi 150ml proizvoda koji će uz korištenje do dva puta dnevno trajati oko 2-3 mjeseca.

Sastav: Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Laureth-8 Sulfate, Magnesium Suflate, magnesium Laureth-8 Sulfate, Sodium Oleth Sulfate, Magnesium Oleth Sulfate, Glyceryl Oleate, Hamamelis Virginiana, Water, Sodium Hyaluronate, Citrus Limon Juice, Niacinamide, Xantham Gum, Parfum, PEG-40 Hidrogenated Castor Oil, Ethoxydiglycol, Propilene Glycol, Glucose, Butylene Glycol, Potassium Sorbate, Caramel Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylexylglycerin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Što više koristite za čišćenje lica: pjene ili gelove?

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg korištenja proizvoda

Broj komentara: 10:

  1. Koristim gelove.
    Pjenu dosad nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam i ja gelove no u zadnje vrijeme pjenice su mi draže :)

      Izbriši
  2. Morati ću da isprobam! Super post. :)

    http://lbeautyea.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Pjene su dosta dobre. Trenutno koristim Baleinu,a osim nje sam cula da je Avonova mnogo dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam Baleinu ali me malo isušivala dok je Avonova isto dobra jer sam i o njoj pisala

      Izbriši
  4. Koristim i gelove i kremaste umivalice i pjene, ovisno kako šta kupim. Do sada sam isprobala Avonovu i davno neku koja je bila dvofazna ne sjećam se točno koju, čak mi se čini da je bila neka Afroditina. Uglavnom sam jako zadovoljna s njima i kako rade posao. Slijedeća mi je na redu Kiko pjena koja čeka da potrošim trenutne umivalice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Avonova dobra a i Afroditina je isto odlična. vofaznu nisam probala, ne znam od kojeg je brenda pa da kupim i vidim kakava je?

      Izbriši
  5. meni je ova pjenica odlična, povremeno je koristim i sviđa mi se osjećaj baš čistog lica... koža mi je nakon nje zategnuta i pore sasvim nevidljive, barem sat-dva ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je super. Meni se isto sviđa osjećaj čistoće, koristim je na svakodnevnoj bazi, ujutro i navečer i jedna je od boljih koje sam probala

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.