nedjelja, 31. siječnja 2016.

MMS: Blue manicure

Bok šminkoljupci! Danas na noktima nosimo usklađenu manikuru u plavoj boji. Volim plavu boju, pogotovo one svijetlije tonove a nađe se i poneka tamnija. U svojoj kolekciji ih imam 13-14 od čega sam tri kupila a sve ostale dobila. Na nokte sam stavila jedan divan plavac Moment laka koji za lakiranje i nije divan. Bilo da je nanos tanji ili deblji, do kraja nokta imam ćelava mjesta pa vrhovima kista pokrivam praznine. Šteta jer je boja baš krasna.


                              

Ono što ne volim kod super pigmentiranih plavaca je to što mi tako obojaju nokte i kožicu da je to katastrofa. Mislim da bi kod takvih lakova mogla proći  jedino s peel off bazom. Što se tiće palca, on je jadnik otišo pod škare jer je pukao nezgodno i dosta duboko te unatoć krpanjima svejedno je pucao. Morala sam ga skartiti sve do zdravoga iako dalje nisam mogla. Na malom prstu sam stavila srebrene točkice Flormar laka 112. Kod točkica mi nije bio bitan redosljed i veličina koliko sklad boja. Kako sam zltanu već iskombinirala ovdje za promjenu sam htjela nešto drugačije da s ene ponavljam.



                        

Korišteni lakovi su: Essence ultra strong nail hardener, Moment 104, Flormar 112. Pomoćni alat: točkalice.
Ne skraćuju mi se svi nokti zbog jednog što je pukao :'( Da na palac stavim umjetni?

Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 18:

  1. Manikura je lijepa.
    Sviđa mi se boja.
    Ali da, ako ti je pukao nokat, stavi umjetni na palac.
    Ja bih tako napravila.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se nijansa je krasna, šteta što toliko oboji okolno područje nokta, al opcenito kod
    Moment lakova mi je super što se brzo suše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sušenje je njima super, no ova boja je za izludit kod čišćenja :(

      Izbriši
  3. steta za palac :/ moja najdraza boja je plava i bas mi je drago sto je sada na redu taj zadatak :D manikura ti je odlicna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, krpala sam ga tri puta i unatoč svemu puca :( Drago mi je da ti se sviđa manikura :)

      Izbriši
  4. Šta bi tek bilo da si pazila na veličine tačkica, s obzirom da su savršeno ispale. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Boja jeste baš lepa, ali to što boji nokte i prste je razlog što ja ne mažem baš često tu boju. :) Šteta za palac, isti problem imam :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam 2-3 ovakva laka koji bojaju sve živo pored nokta :( šteta što i tebi pucaju ovako nokti

      Izbriši
  6. Meni manikura zanimljiva, pogotovo mali prst jer san ja očito ograničena 'akcent nokat je prstenjak i samo on' hahah :D Nikakva šteta za plavac, namaži sloj priko crnoga i uživaj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, mislila sam i ja na prstenjak, al' što ću sada. Ovo sa crnim lakom se nebi ni sjetila, hvala ti na super prijedlogu/ideji! :*

      Izbriši
  7. Baš je lijepi ovaj plavac, samo šteta kaj je tak zeznut :/ Super ideja s ovim točkicama, boje se baš slažu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plavac malo boja sve oko sebe pa je Mila dala super ideju s crnim lakom ;) Plava i srebrena se slazu super :)

      Izbriši
  8. I meni uvek puknu nokti na palčevima. :( Večito su mi kraći od ostalih noktiju, što se da i primetiti na fotkama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To nisam primjetila ;) Meni nokti budu kraći na desnoj ruci dok manekenska prolazi s minimalnim oštećenima ili većima poput ovog :(

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.