petak, 1. siječnja 2016.

Favorites of December

Dragi šminkoljupci! Sretna vam nova 2016! Od srca vam želim najviše zdravlja, sreće, ljubavi, kozmetike, para, svega što si poželite. Početak godine započinjem s zadnjim favoritima a nakon toga slijede dekorativni, preparativni, naj manikure a onda idu i recenzije. Krenimo redom:

Njega lica:

Za čišćenje i njegu lica koristila sam Afroditinu pjenicu. Blaga, kremasta i nježne teksture, lijepo čisti lice. Od krema sam koristila Avon kremu iz nutraeffects linije koja mi je bila super. Lagana, brzo upijajuća, a više o njij imate ovdje. Avon i planet spa linija je meni najdraža a tu se nalazi i ova maska koja je lagana, teksturom me više podjeća na pilinge a licu daje svježinu, , mekoću i lijep izgled. Recenzija će svakako biti.

                       

          Njega kose:

       

Tinktura šampon od čička je divan! Tako mi lijepo opere kosu i vidi se da je čista a to su i drugi primjetili i pohvalili kako mi kosa dobro izgleda.

Afrodita serum 10u1 koristim samo na suhoj kosi i to po pola pumpice, više od toga nije potrebno, bar meni osobno. Recenzije će uskoro za oba proizvoda.

  Antiperspiranti, njga ruku:

                 

Neutro Roberts mi je pravo iznenađenje, super radi svoj posao, nema štetnih sastava a pravi izazov ga očekuje na proljeće i ljeto a tada ću odlučiti hoće li dobiti recenziju ili ne.

Nivea krema za ruke s makadamija uljem je odlična krema koju ne ispuštam iz ruku, kremaste tekture, brzo upijajuća i divnog mirisa koji me osim makadamije podsjeća i na plavu Nivea kremu.

            Ulja, mirisi:

                             


Nuxe suha ulja obožavam a ovo šljokasto najviše koristim u njezi vrata i dekoltea jer mi je suho ulje bez šljokica još draže pa njega više čuvam od ovog.

Avon Infinite seducton je divan, topli miris, mrvicu jak no ne previše, odličan za ovo doba godine.

To bi bilo sve za ove favorite, sljedeći idu od sutra kroz sljedećih par postova. Koji su proizvodi vama obilježili prosinac?

Broj komentara: 10:

  1. Sve najbolje u Novoj! :) Moj prosinac je obilježilo suho ulje sa šljokicama od L'oreal Professionnela i novi miris u kolekciji - Dolce Vita od Diora. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Imala si super ekupu u prošloj godini, sve bolje od boljeg :)

      Izbriši
  2. NUXE suvo ulje obozavam, s tim sto ovo sa sljokicama jos uvek nisam isprobala. Volim pene za umivanje, tako da bih toj Afrodita cosmetics mogla pruziti sansu u Novoj godini. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Nuxe jako drag brend. Šljokice inaće ne volim u uljima a njega više koristim kako bi uživala u onom bez :) Afrodita je super brend pa se nadam da ćeš probati nešto od njih.

      Izbriši
  3. Afroditine proizvode bas davno sam koristila,da se cak i ne secam da li su mi odgovarali. Bas me interesuje kakva je ta pena za ciscenje....moracu da je probam.
    Sve najbolje u Novoj Godini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ponovo probati Afroditine proizvode i da ćeš uživati u njima. Sve najbolje u novoj!

      Izbriši
  4. Moram nabaviti ovaj afrodita serum. Super favoriti btw, Avon kremica je odlična i sama je volim i koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uživati u proizvodima od Afrodite. Drago mi je da ti se sviđa krema od Avona :)

      Izbriši
  5. Loreal pena je savrsena! Zelim da isprobam Nuxe ulje i nikako da naidjem na njega, a uvek zaboravim da ga kupim :/ Bas mi se svidjaju favoriti :) Narucila sam ovu Avonovu masku za lice, nadam se da ce mi odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar Loreal isto ima pjenu? nadam se da ćeš i ti imati Nuxe o čijim ću dojmovima čitati kod tebe na blogu. Vjerujem da će ti se maska svidjeti

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.