subota, 16. ožujka 2019.

Empty #1

Bok šminkoljupci! Evo nas u prvom ovogodišnjem empty postu! Dosta toga se skupilo otkako sam 31.12.18. napisala zadnji empty post. Što se sve u međuvremenu potrošilo, pogledajte u nastavku!






Kod proizvoda za kosu prvo sam koristila Afroditu, u fazi kada mi je kosa bila masna. Tada je iz masne prešla u suhu kosu a Afroditin šampon mi više nije odgovarao. Dodatno mi je isušivao kosu te mi je kosa bila dosta nezahvalna za čeljanje i samim time mi je i dosta kose ispadalo nego inaće. U tom peridu bila sam i pod stresom, kosa je bila prije toga i kemijski tretirana, pa s toga i ne čudi što je kosa na jedan takav način reagirala.

Garnier botanic therapy mi je bio ok, iako mi je njihov iz iste linje samo od ricinusa bio bolji.
Tinkutura tvdri sampon za masnu kosu, o njemu sam pisala recenziju koju imate ovdje. 


                                     



Durcay je gust šampon protiv prhuti, nakon prvog korištenja nisam bila zadovoljna, pa sam ulila malo vode da ga razrijedim do sljedećeg korštenja kada je bio mrvicu bolji.

Klorane je dobar šamon, ugodnog biljnog mirisa, voljela bih da sam imala veće pakiranje da ga bolje isprobam.
                                        
                                          
S Baleinim regeneratorima sam zadovoljna, tako da sam kupila isti, samo u malo drugačijem pakiranju koje mi se više sviđa od ovog, a ovo je regenerator za suhu kosu i za moje suhe krajeve radi dobar posao.

Balea šampon za suho pranje s tropskim mirisom je čisto pristojan šampon, spas ako baš taj dan ne mogu da operem kosu, nisam ga koristila često, tako da je samo pakiranje dobro potrajalo, a cijena je oko 24 kn, možda i malo manje.




Cv je robna marka od Mullera, i njhov gel za pranje lica mi je stvarno dugo potrajao. Kako sam već prije govorila, dosta je gust i treba ga baš malo jer sve više od toga meni je bilo previše. Dakle, ako sam ga stavljala više negoje bilo potreno, lice mije bilo kao da sam stavila tonu gela koje se treba skidati, više i duže ispirati itd. U nijednm trenu me gelnije isušivao niti  mi je radio nerede po licu. S obzirom da sam imala i Avene gel bez ispiranja za seboreični dermatitis, ovaj gel je zbog toga još duže potrajao.

Anti pickel maska za prištiće, također iz Mullera pokazala se odličnom, umiri crvenilo, prištići se smire tako da ovu masku sebi zovem 'maskom koja briše' jer sav nered koji napravim kopanjem lica bude manje vidljiv ili ga u potpunosti smiri ( ovisno koliko sam se zaigrala s licem)                                                
Douglas maska s arganom mi je jedna dobra maska, ugodnog i nenapadnog mirisa koja je ugodna na koži. Hladi i hidratizira kožu, nije izavala nered na licu. Cijena je oko 10kn, a na akciji zna biti oko 6,50kn. 

Clarins krema za lice od ginka - samo ću reći da mije žao što nisam imala više uzoraka jer nisam mogla steći neki dojam. Krema je lagana i sve, ali neke učinke s jednim testerom teško je vidjeti.

Merz maska za okoloočno područje je bogom dana maska. Koža mi upije gotovo sav proizvod, lijepo mi nahrani okoloočno područje nakon čega da mi krema i nije potrebna, ali ipak je stavim, više iz navike.
                                                  
                                        
Durcay Kelulal DS sam kupila lani skupa s Avene losionon bez ispiranja i spasila me od seboree, tj. seborea mi je brže prolazila. Iako sam seboreični ispad imala samo jednom, kremu više i nisam koristila, tako da gotovo sva krema ide u koš. Ja od veljače prošle godine nisam imala seboreični ispad ( da kucnem o drvo ) tako da mi za sada ovakva vrsta krema nije potrebna.

Olival zatno ulje smilja stavrno volim, koriristila sam ga redovit, najčešće noću prije kreme ili umjesto kreme. Više o zlatnom ulju imate recenziju. 

San serum sam koristila kao dio njege lica, iako je namjenjen za okoloočno područje, može se korstiti i na ostatku lica. Ulje je bogato, potrbno je svega 2-3 kapi da se nahrani područje oko očiju. Više o San serumu imate recenziju.





Bio balm balzam sam dobila u jednom od beauty boxova, ako se ne varam. Balzam je lagane teksture, miriše na kokos, ali ga nisam nešto dugo koristila.

Olival grožđane masti sam korstila, najviše od vanilije,  to bi je obično pred spavanje korstila, kada bi obavila cijeli ritual njege prije spavanja. Recenziju grožđane masti imate ovdje. 

                 
                                         

 Uriage piling za lice nisam nimalo voljela, najviše zbog toga što se dosta teško ispirao.

Rexaline mije bio okriće, ugodna i lagana okoloočna kremica koja je odlična.

Elemis kremu sam koristila, jedino s mirisom nisam mogla ić na ti jedno dobro vrijeme, ali sam se s vremenom navikknula. Miris se nakon nanošenja ne osjeti toliko koliko prilikom otvaranja.

                                        
                                           
Eucerin ima kvalitetne proizvode, među njima je i ovaj losion koji nije mastan, ne ostavlja masne tragove na koži.

San ima predivne maslace za tijelo, ja sam probala ovaj od čoko naranče i imam samo riječi hvale a više o njemu imate link na recenziju.

Mala od Lavande maxi  balzam za usne, ruke i tijelo je ugodnog mirisa, više je oblik nekog sticka, koji nije mastan, probala sam ga svega par puta isključivo na koži nakon čega ga više nisam koristila.



Propireumin krema je bila jedna vrsta kreme protiv bolova koju sam samo probala, što možete vidjetii na slici.

Paxoderma je masnija krema koja meni ne odgovara pa je više nisam ni koristila.

 




Pampers vlažne maramice sam koristila najčešće za skidanje swatcheva, i u tu svrhu su mi bile super. Kupovala sam ih na akciji za nekih 10kn.

   
                                            



Dove men + care je predivna linija koja se meni sviđa i koju znam uzeti svom Mr. V-u kada mu je potreban dezić. Cijela linija je osvježavajuća, a miris nije nimalo težak ni zagušljujuć kao što zna biti kod muških mirisa.

Duchesse još jedna Mullerova marka kojoj se uvijek iznova vraćam i čije blazinice najčešće i koristim. Pakiranje za koje više i ne pamtim koje je po redu.


I došli smo do kraja! Sve skupa je potrošeno 29 proizvoda za period od tri mjeseca!                                     

Broj komentara: 5:

  1. Meni ovaj Afroditin šampon od koprive paše jer imam masnu kosu. Baleini proizvodi su mi uvijek ok, probala sam dosta njihovih krema za tijelo i lice, gelova za tuširanje itd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Afrodita odgovara u fazi masne kose, ali kada je postala suha, više nije bilo smisla koristiti šampon. Baleu volim, odlični su mi njihovi proizvodi

      Izbriši
  2. Super post! Volim čitati o potrošenim proizvodima :)

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Nisam probala ove stvari,ali neke izgledaju bas interesantno. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.