nedjelja, 3. studenoga 2019.

Favorites of October

Bok šminkoljupci! Evo nas u novim favoritima. Listopad je bio dosta kreativan što ste mogli vidjeti po videima koje sam se uhvatila snimati. Isto tako, dosta sam vodilabrige o koži, a više o svemu u sljedećim redovima.

Njega lica:

                                        




Za čišćenje lica koristim Himalaya gel s jagodom koji mi se okazao odličan. Gel je nježan i blag a učinkovito mi čisti kožu lica.

*Olival maska za lice je must have sada kada počinje sezona grijanja. Lagana je, lako se ispire a kožu ostavlja mekom i nahranjenom.
                   
                   



Avene miceralna je prvi korak u čišćenju lica, nakon čega ide gel, pa tek onda ostalo. Miceralna je blaga, s njom uklanjam i makeup i najčešće u kombinaciji s Garnierovom dvofaznom miceralnom. 

 San vitaminska krema za lice je masnija nego što inaće volim, ali mi to ne smeta toliko jer kremu stavljam u malim količinama na lice, vrat i dekolte. Iako je masnija,krema mi nije začepila pore niti uzrokovala neželjene reakcije na koži.


                                             




Nikel ulje oko očiju je bogato, dovoljno ga je malo da se okoloočno područje nahrani. Ja ulje najčešće koristim s Nikel kreom od kestena koja je lagana. Sve što mi je višak kasnije ostranim maramicom.


Njega kose i tijela:

                                       




Kosa mi je počela s opadanjem koje još uvijek traje i imam stres svaki put iznova kada moram prati kosu. Osim toga kosa mi je i masna, pa sam za promjenu ponovo kupila šampon od Tinkture i to od koprive koji u sebi ima tinkturu koprive. Šampon radi svoj posao, još samo da kosa prestane opadati i da ojača onako kako bih i voljela, tko bi bio sretniji od mene?


Nuxe suho ulje obožavam! Koristim vu mali bočicu, a ulje nanosim prije spavanja. Koža je svilenkasto mekana i nježna na dodir.

Makeup:

                                     




Jaclyn Hill x Morphe paleta je jedna od najčešćih koje sam koristila u svojim videima i u kombinaciji s ostalim paletama. Iako za njom najčešće potežem kada su u pitanju videa, još ni jednom sjenilu nisam dostakla dno. Sjenila su dosta pigmentirana,i sa samom paletom se da napraviti dosta look-ova.

To bi bilo sve što se tiće favorita za prošli mjesec. Koji su proizvodi vama obilježili listopad?

Do sljedećeg tipkanja

xoxo, Tina

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.