petak, 10. siječnja 2020.

Favoriti jeseni 2019

Danas nam na red dolaze novi favoriti- oni koji su obilježili jesensko vrijeme. U tom periodu sam intezivnije snimala videa, pa tako ima i nešto makeup proizvoda, dok je njega lica ostala minimalna.

Da ne dužim puno, idemo na favorite:








Himalaya ima odlične gelova za pranje lica, a ovaj je super. U sebi ima nježene piling čestice koje su blage na licu, tako da nema nikakvih iritacija.

Apilbelle je lagana, hidratantna krema.

Nikel kremica je lagana,već je potrošeno više od pola teglice a najdraža mi je u kombinaciji sa uljem jer tako moje suho okolločno područje bude nahranjeno a fine borice manje izražene.


Makeup:

                     




Trend it up rumenila sam koristila najviše u 2019, pogotovo u jesenskom razdoblju. Pigmentirana, lako se blendaju  i idu mi uz svaki look. Boje 030 i 050  su nijasne koje bi odgovarale svima.

Essence mat tekući ruž (evi) su jedni od onih koje ne mogu prežalit pto su povueni iz asortimana a koje imam godinama. Njihove nude boje sam koristila non-stop,pa tako ni u jesenskom periodu nisu prošli a da s njima nisam radila neki look.

Catrice puder je odličan! Ima super prekrivanje i nije težak na licu. Imam najsvjetliju nijasnu koja mi je odgovarala sve do ljeta i u jesenskom dijelu ponovo. Puder nema osjćaj težine na licu i nema efekt maske zbog čega je puder na listi favorita.

Catrice tekući korektor ima odlično prekrivanje, ne ulazi u borice niti isušuje okoloočno područje. Isto tako korektor koristim i kao bazu za sjenila i u tu svrhu je isto odličan.

WnW tekući hilighter Goddes Glow je predivan tekući hilighter koji daje jedan divan, zlatni sjaj. Dovoljno ga je jako malo, može se utapkati prstima, pa će izgledati još prirodnije ili s mokrom spužvicom.

Avon maskara 5u1 hgenius lash maskaa je jedna od boljih maskara koje sam imala u 2019 godini. Čekinje odlično razdvoje trepavice, trepavice cijeli dan budu onako kako sam ih i namazala. Nema osjećaja težine niti mije iritirala oči.

Jaclyn Hill x Morph paleta  je jedna od najkorištenijih kroz cijeu 2019 godinu i koju sam kombinirala sa raznim paletama.Svakako jedna od paleta u koju se isplati uložoti novac, jer ima 35 boja, i bezbroj mogućnosti kreiranja raznih lookova.

Koji proizvodi su vama  obilježili jesen 2019?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.