četvrtak, 23. siječnja 2020.

Kolekcija paleta sjenila + popis

U novom videu napravila sam inventuru svih makeup paleta koje imam. Neke sam prije proslijedila dalje, što nije valjalo davno je našlo put do smeća. Posjedujem većinom palete iz drgerijskog ranga,  želja mi  je imati palete od ABH, UD i slične. Ispod videa je popis svih paleta pa mi recite koja vas zanima ili koju bi voljeli vidjeti u nekom od sljedećih videa.

                                      


Jaclyn Hill x Morphe
The Balm  Nude Tude
The Balm  Nude Beach
The Balm  Meet Matt(e) Ador
The Balm Meet Matte Trimony

WnW Comfort zone
Essence I'm your twinkle in the eye
Sleek Del Mar 1
Sleek A new day
Sleek All night long
Sleek Vintage romance
Sleek Del Mar 2
Sleek Snapshoot
Sleek Oh so special
Sleek Ultra matte V2
Catrice 040 brown under (tekuće sjenilo)
Estee Lauder  Pure color envy sculpting eyeshadow
Sleek Acid
I heart makeup Naked chocolate
BH x Carly Bybel
MUR Girl Panic

Wnw Cashimre love (tekće sjenilo)
Essence 04 supernova (tekuće sjenilo)
Essence cooper me
MUR Eat, Slep, Makeup Repeat
Sleek Garden of Eden
Sleek On horizon
Sleek Enchanted forest
Sleek All the fun of the fair
Sleek Candy

1 komentar:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.