utorak, 7. siječnja 2020.

Božićni new in

Bok šminkoljupci!  Nadam se da ste se lijepo proveli za Božićne i novogodišnje blagdane i da ste bili u krugu obitelji i prijatelja. Kako sam već rekla u samom videu, moja želja je bila Essence advetski kalendar, a kako je bio rasprodan ostao je onaj od Catricea. Tek kasnije sam pogledala što sve ima Catrice i njihov kalendar je definitivno bio ispaltiviji jer je pun kozmetičkih proizvoda. Osim adventskog kalendara u su još gumice za kosu i novčanik koji mi je svakako bio potreban jer se moj stari raspao.



                                           



Kalendar sam kupila u Bipe a iskoristila sam i svoj rođedanski popust s čim je kalendar došao na 170kn. Za razliku sam kupila Eveline set Cashere rose koji je također bio na bipinoj akciji.









U Dm-a sam kupila Lactovit s kojim je Mr.V zdooljan i od kojeg ga ne svrbi koža. Tu je i dezić koji je unisex pa ga mogu koristiti cure i dečki.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.