petak, 10. srpnja 2020.

Favorites of June

Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednim favoritima. Ljeto je već davno počelo, iskreno nisam se još ni okupala a kupaći i nemam. Moram u kupovinu novog kupaćeg a to i je tlka kad se sjetim koliko mi je potrebno da ga nađem. Iako s ljeto dolaze i velike temperature, makeup sam smanjila a povećala korištenje preparata za njegu kože lica.



                                           





* Neutrogena ima odlične proizvode a ovi su mi 'sjeli' od prvog korištenja. Tu je i Saffee novi francuski brend i napokon koristim tonik i zadovoljna sam s njim. Ove novitete ste mogli vidjeti ovde i ovde.

                                           




CL je super stick koji nema štetnih sastojaka i volim ga koristiti.

Avon luxe extravagant maskara je odlična, lagana, za svaki dan odlična.

Gelove za tuširanje i losione za tijelo sam već debelo potrošila i to je razlog zbog kojih ih nema u favoritima.

Koji su proizvodi vama obilježili lipanj?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.