srijeda, 1. srpnja 2020.

Neutrogena Hydro Boost gel za čišćenje lica i krema za lice

Bok šminokljupci! Danas ću vam pisati o Neutrogeninoj liniji hydro boost. Neutrogenine proizvode sam kupila na Notinu, a moj prvi post o Notinu možete pročitati ovdje.

Neutrogenina linija hydro boost u sebi sadrži aktivni sastojak hijaluronsku kiselinu.

Što je hijaluronska kiselina? Hijaluronska kiselina je najvrjedniji i najvažniji sastojak u našoj koži koji se prirodno nalazi u ljudskom tijelu. Po sastavu je ugljikohidrat. Kako starimo, tako se hijalurnon troši, a naša koža gubi na sjaju i punoći. Hijaluron u kozmetici zadržava i vezuje vodu što znači da našu kožu čini zdravijom, punijom, hidratantnom.

Linija dolazi u plavoj ambalaži od čvrste i kvalitetne plastke.
Gel za čišćenje lica dolazi u čvrstoj plastičnoj boci plave boje s pumpicom u količini od 200 ml. Gel je proziran, ima miris koji meni osobno ne smeta. Za čišćenje lica potrebna je jedna pumpica koja koja će očistiti lice. Radi laganu i ugodnu pjenu, koja se lako ispire. Tekstura gela je srednje gustoće, lako se nanosi i lijepo čisti kožu. Gel mi nije zatezao kožu niti isušivao lice. Gel za lice neće ukloniti makeup, s toga preporučujem uklanjanje šminke sa već predviđenim sredstvima, dok će gel ukloniti nečistoče s kože lica.

                                     
Neutrogena-hydro-boost-water-gel-notino


Gel-krema za lice dolazi u čvrstoj teglici plave boje, s bijelim poklopcem. Pakiranje sadrži 50 ml proizvoda što će vam potrajati s obzirom da kreme ne treba puno stavljati na lice.  Gel krema je bijele boje, srednje gustoće. Lako se nanosi i brzo upija te nema mirisa što me posebno veseli jer nisam ljubitelj mirisa u kremama za lice.  Iako je krema namjenjena suhoj koži, moja mješovita koža je dobro prihvatila kremu s obzirom da su mi obrazi normalni a zimi lagano suhi, dok mi je T zona masna. Gel za čišćenje lica i gel krema za lice su izvrsna nadopuna u njezi. Oba proizvoda sam koristila u jutarnjoj i večernjoj rutini čišćenja lica.

Prilikom korištenja proizvoda primjetila sam da mi je koža čišća, hidratantna i meka na dodir. Također ni jedan proizvod mi nije uzrokovao neželjene reakcije na koži.

                                         
Neutrogena-hydro-boost-gel-cream-notino


                                         
Neutrogena-hydro-boost-gel-cream-notino
                                        
                                         
Neutrogena-hydro-boost-gel-cream-notino

U Neutrogeninoj hydro boost liniji još možete pronaći: hidratantni gel za lice, miceralnu vodu, intezivni hidratantni serum, mlijeko za skidanje šminke, vlažne maramice, kremu i losion za tijelo, hidratantni sprej za tijelo.

Jeste li probali proizvode iz hydro boost linije? 

*PR proizvodi



1 komentar:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.