utorak, 30. ožujka 2021.

Uklanjanje šminke i čišćenje lica

 Dragi šminkoljupci,

Vjerujem da svi dobro znate koliko je važna njega lica i pravilno uklanjanje makeup-a. U ovom postu ću vam opisati na koji način čistim i njegujem svoje lice.


Iako šminku ne nosim svaki dan, za njeno uklanjanje volim koristiti dvofazne odstranjivače koji su nježni i učinkoviti u uklanjanju makeup-a.

                                          

Garnier-skin-naturals-hranjivo-sredstvo-za-uklanjanje-sminke-notino.hr_jpg


                                             
Za uklanjanje makeup-a najčešće koristim Garnier dvofaznu miceralnu  koja mi odgovara. Bočicu je prije upotrebe potrebno protresti kako bi se faze spojile, nakon čega proizvod stvaljam na blazinicu i uklanjam makeup. Nakon što sam uklonila i zadnji trag šminke, prelazim na dodatno čišćenje lica.

Kod čišćenja lica najčešće koristim gelove za svoj tip kože koji je mješoviti a ovde se Bioderma sebium gel moussant pokazao odličnim. Gel koristim tako što na vlažno lice stavim jednu pumpicu gela i tada nježnim pokretima proizvod umasiram i kožu i zatim isprem. Jedna pumpica ovog gela dovoljna je za jedno korištenje, više od toga bilo bi previše bar meni.


                                            

Bioderma-sebium-gel-moussant-notino.hr_jpg

Nakon gela a u toku tjedna, napravim i piling lica kako bi uklonila sve mrtve stanice kože.

Tu pomaže nježni i kremasti piling za lice ugodnog mirisa i nježnih piling zrnaca.


                                                    

Organic-shop-cleasing-face-scrub-notino.hr_jpg

Organic shop piling sa trešnjom i đumbirom je predivan i nježan piling koji super radi svoj posao.


Za kraj njege volim staviti masku koju stavim jedno do dvaputa tjedno, ovisno u kakvom stanju mi se koža nalazi. Koristim klasične maske u tubama ili vrećicama ali isto  tako koristim i sheet maske.


                                             

Missha-airy-fit-aloe-sheet-mask-notino.hr_jpg

Missha airy fit aloe je sheet maska, koja je dosta natopljena proizvodom  zbog čega sam je nešto teže otvorila prilikom stavljanja na lice. Maska ima jako blagi miris što mi je posebno drago s obzirom da mirise izbjegavam u preprativi. Maska je ugodna na licu, i iako je preporuka držanja 15 minuta, maska je nakon tog vremena još uvijek mokra. Lice nakon maske izgleda lijepo, njegovano i hidratantno. Nakon maske rijetko kada koristim kremu za lice jer mi se pokazala nepotrebnom, ali to je opet sve stvar osobne navike.

Ovo je moja rutina koju sam učinila minimalnom a učinkovitom jer za njegu lica nije potrebna puna polica proizvoda ukoliko iste proizvode ne koristite. Iako u ovom postu nema slika okoloočne kreme i kreme za lice, njih također koristim. Nekada sam davno koristila puno više proizvoda, htjela sam da mi koža 'škripi' pod prstima, a zapravo sam je samo isušivala, zbog pretjeranog korištenja većeg broja proizvoda.

 Danas sam pametnija pa u kupaonici imam samo: gel za čišćenje lica, maske, kremu za okoloočno područje, kremu za lice i piling. Za sada sam zadovoljna kako mi koža lica izgleda te u svojoj rutini za sada nebi ništa mijenjala.

Budite nježni prema svojoj koži, pazite je i mazite a vaša koža lica će vam to znati pokazati na najljepši mogući način.

 Koje proizvode koristite za skidanje šminke i što koristite za njegu lica?


*PR proizvodi

 

                                            

1 komentar:

  1. Super rutina čišćenja, ja sam uvela double cleans metodu čišćenja i stvarno sam prezadovoljna. Pogotovo kada nosim šminku taj dan najsigurnija sam da sam na taj način sve skinula :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.