utorak, 2. ožujka 2021.

Favorites of February

 Dragi šminkoljupci! 

Evo nas u još jednom postu i još jednim favoritima. Proljeće nam polako dolazi na vrata a sa njim i ljepše vrijeme, kada ćemo moći više biti vani i kada ćemo imati puno više dnevnog svjetla ( to me najviše veseli) 

Prošli mjesec mi je bo stresan zbog ispita koji sam položila(!) tako da mi se bilo teško opustit i pisati nešto više. Da ne duljim više, idemo na favorite:


Njega kose kod mene se svodi na sveg par proizvoda:

L'angelica radi dobar posao za moju masnu kosu

Balea regenerator je dobar i više od toga mi ne treba

Balea Copacabana gel za tuširanje miriše prekrasno!


   


Njega lica je dosta jednostavna: Avene za masnu kožu lica sklonu aknama i Mixa krema za lice bili su dovoljna njega u prošlom mjesecu


  


I heart makeup I naked chocholate je odlična paleta sa nude sjenilima i nju sam najviše koristila prošli mjesec.

Garnie dvofazna miceralna je super jer mi lijepo ukloni sav makeup nakon čega ide čišćenje lica Avene gelom i ostatak rutine.

Essence I heart extreme volume maskara je odlična! Lagana, ne lijepi trepavice, ne mrvi se. Svakako imate preporuke ako gledate koju idduću maskaru kupiti.

Koji su proizvodi vama obilježili mjesec?


1 komentar:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.