srijeda, 8. veljače 2012.

smart girl get more

Prošle godine u dućane dm-a došla je linija lakova za nokte Smart girl get more! Lakovi dolaze u više nijanski u pakovanju od 5,5ml po cijeni 10,90. Kupila sam prvi svijetlo plavi a na zimu sam uzela još tri sa šljokicama. Danas sam odlučila pokazat sivi sa šljokicama,meni jedan od dražih.


Ovo su vjerovatno najgori nokti koje ste mozda vidjeli ali iskreno već sam izludila slikavajući svoje nokte,nikako na zelenu granu sa aparatom,a slikavanjem iz blizine vide se i one ne tako okom vidljive greške,i još uvjek muku mučim sa suhom kožicom oko noktiju i zanokticama.

Ukoliko imate savjete za ova dva problema,slobodno ih napišite :)

4 komentara:

  1. Lak izgleda lijepo, ja baš nemam dobro iskustvo sa SGGM lakom. imam jedan i nije baš nešto ali vidjela sam po blogovima da nisu svi loši, ovisi o kojoj boji je riječ...
    Slike su nam valjda svima problem, pokušaj slikati tamo gdje ti je najbolje svijetlo...meni vani ili pored prozora najbolje ispadne ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Tina,
    This is a nice blog too and I just became a new follower. Happy Valentine's Day and thank you for stopping by also.
    Hugs, Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši
  3. What a fabulous polish! Enjoy the beautiful day, Kellie xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.