srijeda, 8. kolovoza 2012.

Balea tonik za lice

Bok cure,kako ste? Nadam se da ste se ugodno smjestili,klima da radi i da uživate u osvježavajućim napicima i sladoledima. Danas vam predstavljam Balein tonik za lice iz zelene linije za mješovitu kožu.



Tonik je blag,osvježavajuć,s voćnim kiselima. Nježno i unčikovito čisti lice. Dermatološki je ispitan. Dolazi u pakovanju od 200ml. Dok ga koža ne upije malo je ljepljiv na dodir. Nakon njega stavim uobičajenu kremu za lice Q10 sa spf 15 ili noću od LRP.

Sastojci: Aqua,Alcohol denat,Glycerin,Polyglyceryl-4 Caprate,Malic Acid,Phantenol,Dippotasium Glycyrrhizate,Parfum,Linalool,Limonele,Geraniol,Citral.

Ovo je zadnji post od Baleiinih proizvoda. Uskoro slijede ostali proizvodi koje sam isprobala.Jedan od razloga zašto me nije bilo ovako dugo je kvar na kompjuteru koji je uspješno uklonjen još prošli vikend i nadam se da će me još dugo služiti s obzirom da je ovo bio prvi veći kvar. Pozdrav iz užarenog Splita sa 38°C!

3 komentara:

  1. Nisam isprobala puno Balea proizvoda za lice iako inače volim njihove proizvode, uvijek se nešto može naći!

    OdgovoriIzbriši
  2. i have this and i like it a lot :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.