nedjelja, 12. listopada 2014.

MMS: Yellow manicure

Dragi moji! Još je jedna  nedjelja i još jedna manikura kada se na balkanskim blogovima usklađuju manikure. Ovog tjedna se naši noktići žute kao sunce :) Ja imam najobičniju manikuru, nisam je ni s čime ukrašavala tako da je pomalo obična i malo dosadna :/ Od 30 ak slika jedva sam našla dvije gdje makro nije neprijatelj mojim noktima i gdje nema toliko grešaka koliko ih sam aparat još više naglasi.


                     
                               

Lak sam davno kupila sestri a riječ je o Essence laku 137 wanna be your sunshine. Lak pokriva tek s dva sloja jer kod prvoga ostaju praznine te ne izgleda lijepo na noktima a i mjehurići su se stvorili na površini ali tek kasnije. :P Pogledajte manikure ostalih blogerica;)




2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.