srijeda, 1. listopada 2014.

Favorites of September

Dragi moji! Početak mjeseca kod mene znači nove mjesečne favorite, i kalendarski smo već ušli u jesen. Sve se više veselim jeseni i hladnijim danima jer ću napokon moći koristiti više dekorativne nego ljeti kada se sve topilo na meni. Skoro da sam ostala bez ovog posta jer sam dosta toga potrošila te sam jedva našla proizvode za blog. Krenimo ;)

                                    

Balea gel piling je trenutno jedini gel koji imam i koji svakodnevno koristim za čišćenje lica. S korištenjem istog polako se vidi i njegov kraj a ja već sada razmišljam koji novi gel da uzmem za čišćenje lica.

Paula's Choice je krema koju koristim na dnevnoj bazi, volim što ima zaštitni faktor 30, više o njoj sam pisala jučer u postu. 

Olival masku sam počela koristiti redovito kao i njihov piling pa me maska spasila kada su mi BHA kiseline u kombinaciji s kremom počele isušivati kožu.

Miyu stick još uvijek imam i također ga je ostalo još jako malo tako da nakon njega ostajem samo na Vichy okoloočnoj čija njega mi je ok za dan ali ne i za noć te mi treba nešto jače i bogatije.

 

Kod kuće svi volimo Baleine proizvode tako da je ovaj šampon jedan od onih koje stalno kupujem i mislim da sam probala skoro sve njihove šampone osim jednog. Ovaj šampon miriše na jagodu, gust je, i dobro opere kosu.

Schauma proizvode također volim i svaki njihov regenererator odgovara mojoj kosi.

Fa Mystic moments je divan, gusti, mirisni gel koji predivno miriše.

Balea Melon Tango kojeg sam koristila stalno a toliko se svidio mojoj sestri da ga je kradomice i ona uzimala.

Dove pure- joj nikako mu doći  do kraja, s vremenom postaje mekan i gnjecav pa ga rukom još dodatno razmažem ispod pazuha jer zna ostavljati grudice. Također jedini koji za sad imam, te nakon sprejeva i stickova definitivno prelazim samo na roll on. Za većinu proizvoda imate recenzije na blogu.

Koji su vaši favoriti za rujan?

Broj komentara: 6:

  1. Dijelimo Paula Choice kremu i Olival masku, baš sam zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Olival super dok mi kod ove kreme nedostaje hidratacija

      Izbriši
  2. OLIVAL sam dobila skoro ali vec mi je postao favorit. Steta sto ne moze da se kupi u Srbiji :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve se mozemo dogovriti pa da ga imas kad zatrebas bilo šta :)

      Izbriši
  3. probala tek ovu baleinu umivalicu i moram priznati da me uopće nije impresionirala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da malo tkome isti proizvod odgovara, a to bi bilo čudo jer svi imamo drugačiju kozu i potrebe

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.