utorak, 30. rujna 2014.

Paula's Choice: Hidralight shine-free daily mineral complex i skin perfecting 2% BHA liquid

Prije dva mjeseca na kućnu adresu mije došao paket Paula's Choice proizvoda. U paketu su bile: 2% BHA salicilna kiselina i krema za lice Hydralight sa spf 30. Da li su mi odgovarali određeni proizvodi pročitajte u nastavku.

                                

2 % BHA exfoliant dolazi u malom putnom pakovanju od 30ml. Ima čvrsti poklopac ispod kojeg se nalazi prozirna zaštitna folija kako bi proizvod bio sačuvan u transportu i kako ne bi došlo do prolijevanja istog. Exfoliant je prozirne boje, vodenast s pomalo neobičnim mirisom kojeg ne bi znala opisati. Exfoliator se preporuča koristiti jednom ili dva puta dnevno, na očišćeno lice ali prije izlaganja suncu potrebno je staviti kremu s zaštitnim faktorom. Nakon par dana korištenja, izašli su mi novi prištići koji su se povukli nakon nekog vremena te mi daljnje korištenje istog nije uzrokovalo nove prištiće. U dva mjeseca dogodilo mi se da sam samo dva puta izašla van kuće bez spf zaštite a noć prije sam stavila exfoliator. Na moju sreću, prošla sam bez ikakvih mrlja ili neželjenih reakcija s obzirom da nisam imala kremu s zaštitom. 

                                       
                                         

Exfoliator sam koristila kao piše na pakovanju u kombinaciji s kremom ali mi je počelo isušivati kožu lica. Nakon toga sam počela sa korištenjem samo na večer te je perutanje kože bilo manje. Exfoliator bi stavila u dlan te bih ga nanosila čistim  prstima po licu, tako mi je bilo lakše i jednostavnije nego sa blazinicom. U mom slučaju se ovako pokazalo bolje.
Exfoliator sadrži 30 ml te ga je potrebno potrošiti u roku od 12 mjeseci. 

   

Krema dolazi u tubi od meke plastike, te ima čvrsti čep ispod kojeg se nalazi mala srebrena folija koja štiti proizvod od curenja a isto tako možete biti sigurni da proizvod nitko nije otvarao prije vas.  Krema je bijele boje, lagane teksture te je potrebno malo za staviti na lice. Lako se razmazuje i brzo upija. Lice je na dodir meko i glatko, a sebum drži pod kontrolom. Ono što mi se kod ove kreme svidjelo je što ima i spf zaštitu pa mi dodatna krema nije bila potrebna. S ovom kremom mogla sam biti i po suncu a da nisam izgorjela  u licu i dobila nove pjegice. Ono što mi nedostaje kod ove kreme je hidratacija. Probala sam je i s običnom kremom preko koje bi stavila hydralight  ali to je za moju kožu bilo previše.

Sastav:                   

U njegu kože sam uvrstila i korištenje maske za lice kako bi mogla koristiti kremu i bha koji mi je kožu počeo isušivati. Bilo je trenutaka kada mi je koža lica bila toliko napeta te se nisam nimalo ugodno osjećala. Kako sam exfoliator potrošila, ostalo mi je još mrvicu kreme te mi bez bha malo bolje odgovara. Krema sadržava 60 ml te je potrebno potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja.    Ovo mi je jedna od najtežih recenzija koje sam pisala jer sam s istim proizvodima bila u love-hate odnosu. No to ne znači da neću probati i ostale Paula's Choice proizvode. Namjeravam kupiti par testera te na osnovu njih kupiti ono što mi bude najviše odgovaralo. Svidjela mi se i dekorativa za koju se nadam da ću je probati.

Paula's Choice proizvode možete naručiti preko  Paula's Choice web stranice. Cijena kreme je 225,00 dok je BHA od 30 ml na sniženju sada  53,04. 

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno na temelju osobnog iskustva i određenog perioda korištenja proizvoda te na recenziju nije nitko imao utjecaja.


Jeste li probali Paula's Choice proizvode?


Broj komentara: 8:

  1. Zahvaljujući tebi probala sam :) već sam ti pisala ali evo i ovako javno, ja imam izrazito masnu kožu, i ova krema mi je super. Sebum mi odlično drži pod kontrolom. Mažem je samo navečer na čisto lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto je krem kod tebe imala bolji učinak nego kod mene. Kremu stavi i preko dana jer ima spf zaštitu

      Izbriši
  2. Meni je malo neobično kako jedan proizvod može biti istovremeno namijenjen i normalnoj i mješovitoj i masnoj koži? Nadam se daćeš u ostatku asortimana naći nešto drugo što ti bolje paše!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova krema je više za mješovitu i masnu kožu dok za normalnu nisam sigurna kako bi reagirala

      Izbriši
  3. Nisam razumjela je li ti krema odgovarala ili nije? Pitam zato što bih je rado poručila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije, jer mi nedostaje hidratacije. Bolja bi bila masnoj koži i mješovitoj koja nema suhih djelova lica kao moja

      Izbriši
  4. Lijepo je procitati iskrenu recenziju!
    Nisam koristila PC proizvode, ali me zanima ova krema,obzirom da si napisala da je vise za mjesovitu i masnu kozu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. krema meni nije odgovarala jer mijeu njoj nedostajalo hidratacije te mi je dodatno zatezala i isušivala kozu. tko nema suhe djelove lica a više masnu i mješovitu kozu ova krema bi takvim tipovima koze vise odgovarala

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.