utorak, 2. rujna 2014.

Favorites of August

Bok šminkoljupci! Još jedan mjesec je gotov, jesen kalendarski počinje za koji dan, što sam sve koristila u prethodnom mjesecu pogledajte u postu :)

                                          

Balea waschpeeling gel koristim redovito i na slici možete vidjeti koliko ga već nedostaje. Odličan gel sa piling zrnicima za male novce.

Olival piling za lice i maska koristim također redovito pogotovo otkako mi se koža lica počela isušivati a kako olival ima njegujujuća svojstva odgovara mi koži koja vapi za hidratacijom.

Paula's Choice koristim od kraja srpnja, nažalost ne slažu se najbolje sa mojom kožom, više o tome u recenziji.

Mixa micerlana za suhu kožu mi još uvjek traje, neko vrijeme sam je slabo koristila, sada je koristim na svakodnevnoj bazi.

Afrodita hydra thermal sam koristila u kombinaciji sa Paula's Choice jer sam imala osjećaj da će mi koža puknut od suhoće i napetosti međutim dvije različite kreme se ne slažu, bar od različitih proizvođača.

        

LPM gelovi su odlični, ovo je zadnji koji imam, volim miris cvjeta naranče, svakako se mislim vartiti po još ovih gelova.

Balea šampon sa mirisom cvijeta trešnje mi je ok šampon, lijepo miriše i jednako pjeni kao i nešto skuplji šamponi.

Schauma fresh it up sam uzela na brzinu jer sam išla na put, u početku mi se miris nije svidio, ali tekstura balzama je lagana, ne masti mi kosu i kao svi Schauma regeneratori mi odgovara.

Aussie regenerator u spreju sam najviše koristila i kad sam bila bez balzama i ovaj je jako dobro došao te spasio kosu koja je više nalikovala paukovoj mreži.

 

Kod stickova sve je ostalo isti, još uvijek imam Dove i s vremenom postaje mekši i gnjecaviji tako da se ispod pazuha zna naći grudice koje ako ne razmazete rukom grubo izgledaju :P

Vichy koristim sada samo za dnevnu njegu jer mi preko noći treba nešto jače.

Miyu stick podočnjaković je moj vjerni pratioc kad je u pitanju okoloočna njega, ostalo ga je još jako malo.

Essence olovka za omekšavanje zanoktica koristim redovito pogotovo kad radim manikure za blog, ima jojobino ulje koje lijepo nahrani kžicu oko noktiju.

Nuxe suha ulja su fantastična, moj favorit je obično zlatno ulje a u kombinaciji sa običnim losionom i kremom za ruke daje odličnu i još bolju njegu.

Balea Melon Tango je odličan losion, lagane teksture, brzo se upija, dobar je za normalnu i do suhu kožu dok onima sa suhom i jako suhom ovaj losion nebi bio dovoljno hidratatan.

 

Za večinu proizvoda su recenzije napisane, podebljane i link vodi na njih. Mislim da ću morat što prije napravit novi new in jer se kod mene proizvodi jako brze troše i kupuju te više počinju spadati u mjesečnu kategoriju :D

P.S. Još od lani planiram napraviti temu gdje možemo opušteno razgovarati o svemu ali naziv za takvu temu još nemam. Kako na blogu nema mjesta za anketu, u odgovorima mi napišite koji vam se naziv više sviđa:

1. Razgovaramo o .....
2. Čit-čat
3. Parlaonica

Ako imate još koju ideju za naziv, slobodno napište. To bi bilo sve od mene za ovaj post. Koji su vaši favoriti za kolovoz?

Broj komentara: 19:

  1. Balea washpilling sam koristila i odličan mi je. Drugo nisam ništa koristila od nabrojanih proizvoda.
    Super mi je ideja za novu temu....neka se zove čit-čat

    OdgovoriIzbriši
  2. Od navedenih proizvoda koristila sam Balein Waschpeeling s mirisom maline i bio mi je prilično okej, prosječno dobar proizvod. :) Isprobala sam i balein šampon od višnje i jasmina i također mi se svidio, a osim njega imala sam i Vichy okoloočnu kremu, koja me se nije naročito dojmila... Sviđaju mi se tvoji favoriti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baleu volimo svi kod kuće, već sam probala par njihovim proizvoda. Vichy je meni slab, nema mi dovoljno hidratacije pa mi je za dan sad ok

      Izbriši
  3. Meni je ok naziv Razgovaramo o... :) a od proizvoda isto volim Schaumu i Aussie regenerator u spreju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa jedan o prijedloga nove teme. Ja isto volim Schaumu i Aussie

      Izbriši
  4. Baš me zanima recenzija Paula's Choice proizvoda, do sada sam čitala uglavnom sve jako pozitivne dojmove...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam draga, ali meni proizvodi jednostavno nisu sjeli, počeli su me dosta isušivat, više u recenziji

      Izbriši
  5. Dijelimo Nuxe i Olival, ostalo nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Djelimo super proizvode. Zar ti isto nisi probala ovu kremu od Paula's Choice?

      Izbriši
  6. i meni je ova Vichy okoloočna dobra za dan, a Nuxe ulja jako volim, kao i LPM gelove iako konkretno ovaj nisam imala.
    čekam dojmove za Paula's Choice, baš me zanima tvoje mišljenje :) jedino mi nije jasno kako to da je ipak završila u favoritima? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paula's Choice sam stavila u favorite jer sam sa proizvodima na love-hate odnosu. I proizvod je koji sam najčešće koristila od kraja srpnja do danas. Više o PC proizvodima u recenziji

      Izbriši
  7. ''parlaonica'' mi se NIKAKO NE SVIĐA. sve drugo mi je ok.

    OdgovoriIzbriši
  8. glasam za Razgovaramo o .. :D
    a od proizvoda volim Shaumin šampon za kosu Fresh it up :D stvarno je lagan za kosu, ne masti ju ,, a lijepo ju opere i osvježi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ok, i meni se više sviđa razgovaramo o.. taj šampon nisam probala ali regenerator mi je super

      Izbriši
  9. Cit-cat bi bio moj izbor.. Nuxe suho ulje je na mojoj WL, kao i bilo sta iz asortimana aussie, ali morat ce malo pricekati, hehe.. LPM su zaista super, svi fino mirisu, samo steta sto se ne zadrzavaju na mojoj kozi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni kod mene LPM ne ostaju dugo na koži, brzo ishlape

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.