petak, 24. srpnja 2015.

New in #4

Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednom new in postu. Nisam ga pisala od svibnja dok se u međuvremenu skupilo još novih proizvoda. Neke od njih ste vidjeli u zadnjim favoritima, o nekima ću tek pisati o čemu bi voljeli  prvo čitati, ostavite mi u komentaru.

                             
   
Od Olivala su došli proizvodi za ubrzano tamnjenje, zaštitu od komaraca i čarobno suho ulje koje je bilo u favoritima a imate i njegovu recenziju. Jedan pekmez je bio i u darivanju na mojoj fb stranici.

                             
 
Iz Avenea sam dobila par testera za netoleratnu i alergijama sklonu kožu, i sve su mi lijepo objasnili u inboxu, svaka čast Avene!


Zaštita od sunca je neophodna, prvo sam kupila Avene losion i na akciji ga platila 100kn, dok je brat u svojoj kupovini uzeo Olival i Bepanthenol.

Jednom kupovinom u Dm-u uzela sam sestri dezodoarnse, lijevi miriše na crveni grejp iako je ovo pomelo, neko voće slično grejpu dok Balea dry ima puderasti miris.


Ovo je drugo ili treće Nivee soft a društvo mu radi i Ziaja maslac za tijelo od agrana. Kako ja imam ono veliko na pumpicu i ovo mislim da tu nema velike razlike osim one u pakovanju. Probam pa vam javim ;)


Prvo sam mislila uzeti Čupko trakice za lice dok nisam ugledala Baleine i to za 6kn jeftinije! Trakice su od Badema a uljne maramice od aloe vere. Super skidaju dlačice, ali moram ih još jednom probati i vidjelti da li mi oni uzrokuju alergiju jer mi je nešto izbacilo po tijelu isti dan kad sam i njih koristila.



U Dm-u nisam mogla odoljeti ovim mazalicama za usne tako da su se našle sve što postoje a kasnije sam vidjela da mi jedna u kolekciji nedostaje, Morning rose :)


Iako sam sebi rekla da neću uzimati baby lips od Maybellina, ipak sam uzela jedno za probu, lipo miriše, malo njeguje, lagano boja usne. 

U DM-a su bili i pojedini mirisi na akciji pa sam ovaj od 100 ml platila oko 70kn a kako sestri nisam kupila poklon ovo i paleta koju će te vidjeti bili su pun pogodak :)


Od Perse uz foto aparat koji sam kupila dobila sam i ova tri laka, a prvi ste mogli vidjeti u ovoj manikuri.


Sleek i Mur palete su došle prije mjesec dsana, od tada samo koristim I heart makeup, koja je predivna! Ostale još nisu došle na red za probu,eto toliko mi se čokolada sviđa :D


Od Nux-a su došli  testeri, ulje imam i koristim, kremu za ruke sam imala (klik) dok mi je okoloočna kremica super, bar ovako što mogu probati zahvaljujući testerima.


Olea gel za tuširanje me nije posebno oduševio, ali ako vam smeta parfumirana kozmetika onda bi vam ovaj gel mogao odgovarti.  

Balea se ponovo našla kod mene, mislim da sam ovaj šampon već imala, ako ne, onda mu je prva kupovina. 

Garnier Miracle skin sam isto dobila od Perse, ali mi je krema previše narančasta pa je našla novu vlasnicu :)


Kremu od puža nisam kupila ja već brat koji se gadno opekao na poslu i da ne ostane ožiljak, kupi kremu od puža, ali što se tiće alantoina i colagena oni su tek 8 i 9 u sastvu. Krema ima ugodni slatkasti miris ali se isto tako osjeti i malo alkohola u kremi.


Od Olivala je ponovo došao paketić, šampon i ulje od čička protiv prhuti i opadanja, tek čeka svoj red pa svoje dojmove i recenziju napišem kad složim dojmove. Tu su se našle i kreme za lice sa spf 30 jedna od njih je bila i u darivanju na fb stranici. Kremica je srednje gustoće, lagana, i brzo se upija. Još je rano da bi mogla reći nešto više o njoj.

O Catrice kamuflaži sam čitala sve pohvale, međutim 010 mi je presvijetla pa sam uzela broj taminiju 020.


Iz Avona su došli proizvode koje sam naručila, velika pakovanja šampona i kupki su dosta isplativa a sebi sam uzela i komplet iz linije planet spa koja mi je godinama bila i ostala najdraža i najbolja linija koju Avon ima. Sestri su išla ova dva mala laka,  mami maskara a meni ovaj ljubičasti lak koji je iz Avon glow linije. 


U međuvremenu smo svi  grupno naručili proizvode sa Pink Pande ja sam uzela ovu predivnu paletu za 52kn, boje su uživo još ljepše nego na stranici.



Kupovina u Mullera završila je kupovinom blazinica, Curapox super soft četkice, Aveo odstranjivača i Essence laka s efektom folije.


Od BPS na kućnu adresu je došao do sada najveći pečat koji sam vidjela iako mi na slici nije djelovao tako velik, uz njega idu dvije strugalice, pločica s motivom ruža i vodene naljepnice idealne za ljetne manikure. 


Od Essie Hrvatska  su došli i ovi predivni lakovi od kojih sam probala Madamoiselle, drugi će uskoro doći na svoj red, čeka me dosta manikura i lakova koje treba probati.


Zadnja kupovima Muller&Kozmo po Catrice proizvode koje svi hvale, a hvalim i ja djelatnicu koja je bila super uslužna i ljubazna te mi je pomogla u pronalasku pudera i kamuflaže dok sam bazu za sjenila uzela u Kozma jer su u prehodnoj drogeriji zadnje dvije dugo bile na policama otvorene i ispackane. Kako sam u zadnjem new in-u zaboravila labelo koje je došlo s testerima sad sam i njega stavila u ovu malu zadnju grupu. I tako, mic po mic svega se skupilo, sve sad ću još kad ovo dođe, još samo ovo, i skupilo se proizvoda za ovaj tip posta. O čemu bi voljeli prvo čitati: dekorativi ili preparativi? Ima toliko toga, slušam prijedloge :)

Čestitke svima koji su došli do kraja posta :)

Broj komentara: 12:

  1. Sve je predivno, zavidim ti na ovim essie lakovima hehe. Sad me zanima Balea Sensitive šampon za kosu, inače su mi njihovi bez silikona meh meh pa me živo zanima da li se taj imalo razlikuje, nema mi druge nego probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essie je i meni bio dugo na wl dok prije dvi godine nisam kupila mini pakovanje a lani na bbd-u dobila i prvi full size :) Ne sjećam se ni ja jesam li ga koristila, ako ništa drugo za utjehu ostaje da mu cijena nije velika ;)

      Izbriši
  2. najvise mi se svidjaju olival stvarcice, skroz su se potrudili drzati korak uz ostale marke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, Olival ni po čemu ne zaostaje s ponudom i jako je blizu i ostalim popularnim brendovima

      Izbriši
  3. bas lepe stvari ! jedva cekam lakove da vidim,,jedan po jedan 。◕‿◕。 svi su lepi na svoj nacin !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doći će i lakovi na red, možda čak prije i Essie pa tek onda ostali

      Izbriši
  4. uf, ovo se baš zove new in :D
    palete, palete <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel' tako? tek je zagrijavanje, još će biti ovakvih postova :D

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.