subota, 11. srpnja 2015.

Olival čarobno suho ulje

Prije dva mjeseca Olival je u svojim novitetima predstavio i suho ulje. Ono što me posebno veseli je to što je to naše prvo domaće suho ulje. Olival suho ulje dolazi u staklenoj četvrtastoj bočici s pumpicom i daje dozu elegatnog pakovanja. Prije korištenja pumpici treba vremena dok ulje krene nakon čega je spremno za korištenje. Ulje je višenamjesko te se može koristiti za lice, tijelo i kosu.


                       

Ja sam ulje probala na sve načine a najviše mi se svidjelo za tijelo. Ovisno o tipu kože i količini koju naneseste ulje se kod mene upije u potpunosti za 10ak minuta. Osjećaj na koži je predivan, mekan i svilenkast. Na licu mi se prvim korištenjem nije svidio dok sam sljedeći put stavila samo jednu pumpicu ulja nakon čega je koža lica bila mekana te me ulje nije dodatno izmastilo. Na kosi daje lijep i zdrav sjaj bez da kosu dodatno masti. Olival čarobno suho ulje u sebi sadrži pet dragocijenih ulja: ulje lješnjaka, jojobe, makadamije, badema i ruže. Na sljedećim slikama možete vidjeti kako izgleda na koži i kakav sjaj daje:


                                   

   

Isto tako probala sam ga i malo s kremom za ruke, te ako imate kremu koja nije dovoljno hidratatna dovoljno je staviti jednu pumpicu Olival ulja i pomješati s kremom nakon čega će koža na rukama biti njegovana i nahranjena. S obzirom na brzo upijanje vjerujem da bi bio  dobra podloga za pudere.
Miris mu  je nježan i ugodan i na koži se osjeti još neko vrijeme nakon nanošenja.

Ono što mi malo smeta kod korištenja je pumpica koja je malo jaka i koja zapinje te mi malo zna štrcati okolo, ali ako malo više zatvorim dlan tada mi ulje ne kapa okolo. Ja sam uživala koristeći ulje, moja bočica je polako došla do svog kraja.

Olival čarobno suho ulje možete naći u drogerijama po cijeni od 109 kn za 50ml.

Koristite li ulja u njezi kože? Jeste li probali suha ulja?

*PR proizvod

Broj komentara: 8:

  1. Izgleda privlacno. :) Mislim da je dobro. ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam zadovoljna suhim uljem, ili uljima oćenito tako da ih vrijedi probati :)

      Izbriši
  2. Volela bih da ga probam volim da koristim ulja u nezi koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će Olival biti dostupan i kod vas. Drago mi je što koristiš ulja u njezi kože :)

      Izbriši
  3. Mjerkam ga i mjerkam, ali za sada još odolijevam ;) Soon...

    OdgovoriIzbriši
  4. volim ulja i redovito ih koristim, valjda i ovo jednom dođe na red :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.