nedjelja, 19. srpnja 2015.

MMS: Watercolor manicure

Bok šminkoljupci! Ove vruće nedjelje na noktima nosimo watercolor manikure tj. manikuru koja daje efekt vodenih boja. Na youtubeu sam vidjela više različitih tehnika, s kistom mi nije išlo pa sam se na kraju odlučila za nešto tipa nimbus samo što sam sve još dodatno prelazila lakovima  i acetonom  kako bi dodatno ublažila boje. Nije ispalo kako je zamišljeno, od manikure sam skoro i odustala tako da je napravljena iz trećeg pokušaja.


                         

   

   

Od lakova sam koristila: Avon iceberg white, Flomar 423, SGGM 202. Na kraju sam stavila Essence tc BTGN. I to bi bilo sve za danas.  Pomoćni materjali: kistovi, essence olovka za korekciju laka, vateni štapići. Nadam se da moja igra odgovara današnjoj temi, iako sam ja više ljubitelj tempera i akrilnih boja za razliku od vodenih ;) Pogledajte i manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 10:

  1. Sviđa mi se izbor boja, prelijevanje mi izgleda baš fora, lajkam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da je ovaj manikir slika ja bih je stavila na zid. Volim takav vid moderne umetnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo Vedrana, hvala na ovom divnom komplimentu!

      Izbriši
  3. Ta mi se tehnika baš dopada, ali sam previše lijena za neku svoju verziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ni ja imala volje pa sam nešto uspjela napraviti ;)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.