četvrtak, 30. srpnja 2015.

Born pretty store Hawaii coconut shark water decals

Bok šminkoljupci! Danas vam predstavljam vodene naljepnice koje su mi došle na recenziju od Born pretty store-a. Naljepnice dolaze u katronskom pakovanju te se u sredini pakovanja vidi veći dio dizanja. Nakon što se izvade iz zaštitne foije u kojoj dolaze, s motiva je potrebno skinuti zaštitini sloj koji štiti motive, zatim željene motive izrezati i staviti ih u vodu na 20-30 sekundi kako bi se motiv odvojio od podloge. Nakon toga se motiv bez problema stavi  na manikuru. Kada se smjesti, višak vode se posuši maramicom ili papirnatim ručnikom a manikura se zaštiti nadlakom.


                            
                                   

Motivi su prekrasni, ima ih raznih: od cvijeta hibiskusa, orhideje, dupina, palmi, ideja je bezbroj. Još kad sam gledala naljepnice znala sam da će moja manikura biti prava morska, s dupinima. Nakon što sam napravila gradient, izrezala sam dupine te ih stavila u tanjurić s vodom, jedan po jedan i tako slagala na nokte. Od svih dupina  samo jedan  je najveći ostali su od srednjih do najmanjih veličina. Isto vrijedi i za ostale motive.

                                          
   

Manikura i naljepnice se drže super s obzirom da su već treći dan na noktima a ja vjerujem kako ću još nekoliko dana uživati u morskoj manikuri. U koliko su vam se svidjele naljepnice, možete ih naći  ovdje po cijeni od 2.55$. Prilikom kupovine možete koristiti i moj kupon za -10%

                                   





Koristite li naljepnice za nokte ili neku drugu vrstu ukrasa?

*PR sample

Broj komentara: 13:

  1. Super su mi, a manikura prava ljetna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako su lepe :)! Mislim da bi super izgledalo da si odradila gradient sa belim i svetlo plavim lakom, možda bi tako više došli delfini do izražaja :) Nisam do sada probala vodene nalepnice, ali jesam one obične koje se mogu naći kod nas u radnjama i ono, nisu ostavile nikakav poseban utisak, osim lepka na noktu kada se skinu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno bi, ali isla sam na plavu kombinaciju za ovu manikuru.Što se tiće ovih drogerijiskih naljepnica tu se slazem, samo se malo zaljepe za nokte a više ljepila ostane na njima :/

      Izbriši
  3. Baš su dobri ovi delfini, sviđa mi se manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni se dupini jako sviđaju, zato sam se i odlučila za njih :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni su! Bas su ljetni i tropski. Naljepnice za nokte koristim ali jako rijetko...uglavnom imam faze kad stalno radim s njima nesto novo, a nakon toga za se zasitim pa mazem jedino eveline 8 u 1 haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izabrala sam ih bas zbog tropskog ugođaja, manikura je idealna za ovo doba godine. imam i ja eveline, evo druga bočica samo sto ga sada ne koristim

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.