subota, 1. kolovoza 2015.

Favorites of July

Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednim favoritima. Nadam se da uživate u ljetu i njegovim radostima te da koristite proizvode sa spf zaštitiom. Proizvodi se kod mene koriste, troše, brzo dođu oni koji mi se još više svide, od danas na red dolazi i još nekoliko proizvoda koje do sada nisam imala prilike probati kako treba, te se nadam da će kroz ovaj ali i idući mjesec biti recenzija :) Krenimo redom s favoritima:


                                                  

Nakon što sam potrošila sve gelove za tuširanje koje sam imala u zalihama, sjetila sam se da imam ovaj divan, mirisni gel za tuširanje, Monoi de Tahiti  koji je idealan za ljeto a čim se potroši ova bočica idem si uzeti novu :) Miris mu je blag i slatkast idealan za ljeto.

Gliss sam odlučila probati malo za promjenu, i sviđa mi se kako miriše, dovoljno ga je malo a pjena je gusta i ima je dosta, i šampon se ispire bez problema. No ovo nije šampon koji bi ublažio ili spriječio ispadanje kose, ali nakon što mi kosa ojača vjerujem da će ovaj šampon još koji put doći na red.


                  

Olival krema za sunčanje je kupljena početkom prošlog mjeseca i već je došla do kraja. Lagana krema za sunčanje, lagano bojana i mirisna, koja se brzo upija u kožu i štiti od uva zraka.

Olival čarobno suho ulje je odlično ulje za kožu s kojim sam zadovoljna, za sve koji si ne mogu priuštiti Nuxe ovo je super ulje, koje se malo razlikuje od Nuxa po sastavu ali je cijena puno prihvatljivija.   Recenziju o njemu imate ovdje.
                         

Elizabeth Arden green tea je lagani ljetni miris koji se ne zadržava dugo na koži te ga se može korisititi i više puta, za sve koji vole lagane citrusne mirise, vjerujem da će im ovaj miris odgovarati.

I heat chocolate- naked! Imam je malo više od mjesec dana i brzo mi je postala miljenica pored svih ostalih paleta koje imam. Od neutralnih sjenila, te mauve i taupe nijansi koje ima, idealna je za svakodnevni makeup bez obzira na boju očiju jer je kombinacija s ovom paletom bezbroj.

Avon super extended winged out maskara je meni osobno dobra, nije previše mokra a sama četkica je mala, nije velika kao u nekih maskara, vlakna su mala, te dobro prijanjaju uz trepavice.

Prije nego kliknem objavi, htjela sam vas pitati da li ste za rotacijske postove? Znam da ideja nije moja i da vjerovatno nebi bila prva koja piše takav tipa posta ali tako bi imala na jednom mjestu sve proizvode koje koristim češće ali i one na koje zaboravim. O ovome već dugo razmišljam pa mi napištite u komentarima da li ste za takvu vrstu posta.  Koji su proizvodi kod vas obilježili prošli mjesec?

Broj komentara: 18:

  1. Moj favorit mjeseca definitivno je Afroditin SOS losion, otkrila sam još nove mirisne vodice od S.Fresha (Sun-Shine malo mirisom podsjeća na Yves Rocherov Moni de Tahiti a Hair Breeze je za njegu kose i vlasišta,jako me oduševio miris i njega).Također sam dobila na poklon jedan prekrasan sapun sa maceratom smilja i to me posebno oduševilo jer meni kao suhokožcu odlično paše i njeguje kožu.
    A rotacijski postovi dapače, odlična ideja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te novitete nisam još probala ali sto ne stignem sada bude do godine :) Drago mi je da si za rotacijeske postove :)

      Izbriši
  2. Ja bih željela isprobati Olival ulja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super favoriti :) Ovaj Gliss šampon sam i ja isprobala i moram reći da sam prilično impresionirana, generalno volim sve iz te linije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo mije prvi Gliss šampon što sam probala, sviđa mi se tekstura i miris a pjeni ko lud. Zadovbljna sam a kako će biti dalje, to ću još vidjeti ;)

      Izbriši
  4. Baš lepi favoriti :) Čim sam videla YR gel, znala sam da su i ostali favoriti baš po mom ukusu :). Prošli mesec mi je obeležio Eveline Argan Oil 3 u 1 InShower, fantastičan je! Što se tiče drugog dela pitanja, ja sam za i zašto da ne! Niko nije izmislio toplu vodu, sve je već to izmišljeno i viđeno, svi pokupe od negde po koju ideju, pa zašto i ti nebi pisala o tome ako ti se piše? Čekam prvi rotacijski post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mije da ti se sviđaju moji favoriti i da ti se sviđa ideja rotacijskih postova :)

      Izbriši
  5. S obzirom na to da jako dugo i agresivno bojam kosu (izrazito dugu), ovaj gliss sampon mi se pokazao odlicnim, malo je tezak i nikad ne koristim jedno pakiranje za drugim, ali uz istu takvu masku odlicno radi svoj posao, najvise po pitanju ispucalih vrhova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, dobro da znam jer ja isto imam dugu kosu koju bojam 2-3 puta godišnje, dakle još uz ovaj šampon i ovakva maska a onda sam mirna :)

      Izbriši
  6. Od tvojih favorita samo sam probala Avon maskaru s kojom sa zadovoljna. Sviđa mi se što lijepo produži, nema grudvica, a trepavice lijepo razdvoji. Voljela bih da pruža malo više volumena, ali hajde, i ovako je dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za maskaru se slazem, meni je prva njihova i to nakon dulje vremena a mislim da sam je uzela na demo ponudi prije nego je došla u katalog

      Izbriši
  7. Piši rotacijske postove :)

    ja sam neki dan htjela kupiti YR monoi gel, pa je bio rasprodan u dućanu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dogovoreno :) YR MOnoi je jedan od favorita kada su u pitanju gelovi s toga me ne čudi da je bio rasprodan

      Izbriši
  8. Olival ulje mi je sljedeće na redu za odstrel :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.