nedjelja, 16. kolovoza 2015.

MMS: Blobbicure

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje usklađena manikura je točkanje četkicom laka pri čemu se lak razlijeva na baznu boju laka. Tada nastanu razni oblici koji su efektni a ne zahtjevaju nikakav nail art alat. Na sve nokte sam prvo stavila po jedan tanji sloj Essie lakova. Nakon toga sam postupak ponovila i tada sam brže stavljala ostale lakove kako bi se mogli raširiti i napraviti neobične efekte na noktu.


                            
   

Od lakova sam koristila Essie u sljedećim bojama : cute sa button, bahama mama, mezmerised, meet me at sunset, watermelon, mademoiselle. Suprotnim bojama sam radila točikce. Na kraju sam dodala Essence nadlak BTGN. Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 8:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.