subota, 15. kolovoza 2015.

Rotacija #1

Bok šminkoljupci! Evo nas u novoj rubrici za koju vjerujem da će vam se svidjeti. Ovaj tip posta planiram već duže vremena, i ovaj tip postova sam zamislila kao jedno vođenje dnevnika u kojem bi imala sve pregledno i gdje bi vidjela što sam najčešće koristila od kozmetike. Još nisam odlučila hoće li ovaj tip posta ići tjedno, ili svaka dva tri ili mjesečno, ali mislim kako bi mi bilo bolje da ih radim na tjednoj bazi jer mi je to prilika da izvadim sve šta imam od dekorative i probam, dam svoj prvi dojam o pojedinom proizvodu za što vjerujem da će mi biti od pomoći prilikom recenzija a sami proizvodi podsjetnik da ono što imam češće koristim.


                                

Ziaja i linija od argana je odlična! Gel je lijepo kremast, ne isušuje kožu, ima ugodan i blag miris. Losion je lagane teksture, blagog mirisa, no kod mene se malo sporije upije u kožu. S obzirom da ga stavljam prije spavanja ne smeta mi a koža mi bude nahranjena i glatka.

                            

Već neko vrijeme koristim šampon i ulje od čička. Kosa mi otpada još od proljeća i to je primjetila moja frizerka kad je osjetila da više nema one gustoće koju sam prije imala. Vjerovatno mi manjka i vitamina B pa ću i njega uključiti u svakodnevno korištenje a tada bi šamponi i ulje vjerovatno imali bolji učinak. U nestašici regeneratora koristim Aussie masku koju sam već recenzirala i dobro mi dođe jer mi kosa funkcinira super sa kombinacijama šampon+maska pa čak i bez regeneratora.

   

Nakon Elizabeth Arden i Green Tea koji sam često koristila, sad sam prešla malo na Armani i njegov predivni ljetni lagani miris Acqua di Gio koji je idealan za proljeće / ljeto.

Essie lakove koristim otkako su došli, nakon Mademoiselle vrijeme je za Meer me at sunset. U bočici mi je djelovao dosta tamno dok je na noktima puno ljepši i boja odgovara mojoj boji kože.

Maybelline maskara je napokon došla na red, sviđa mi se tekstura koja nije premokra ni presuha, četkica je odlična, kao mali češalj, lijepo obuhvati sve trepavice, razdvoji ih, nema grudica, što me posebno veseli.

Rotirate li vi svoju kozemtiku ili koristite samo ono što se već odredili za ljeto?

Broj komentara: 12:

  1. Jako mi se sviđa kako ti izgledaju slike u usporedbi s prijašnjima, mislim da je bio manji format ako se ne varam :) Imam dosta istih proizvoda koje volim i koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga :) sad su u većem formatu već godinu i pol a imam i novi fotoaparat ;)

      Izbriši
  2. Trudim se rotirati kozmetičke preparate, ali ipak najčešće koristim iste

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj ova Aussie maska :( miris savršen, recenzije na netu savršene, ambalaža super, a učinkovitost na mojoj kosi nikakva :( nikad ju nisam prežalila haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto vidis, jedan proizvode nema isti učinak tako da mi je zao zbog negativnog iskustva

      Izbriši
  4. Essie lak deluje bas lepo, da li moze neka fotografija kako izgleda na noktima? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essie lak imas u novom postu gdjeje manikura, tamo su svi prikazani a post sa svim essie lakovima će tek kad ih sve isprobam

      Izbriši
  5. preparativu trošim, ne volim gomilanje, a dekorativa ide ovisno od inspiracije ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.