nedjelja, 23. kolovoza 2015.

MMS: Steampunk manicure

Bok šminkoljupci! Današnja tema je steampunk. Riječ je o temi koja obuhvaća prošlost, sadašnjost i budućnost. Dakle, spoj triju različitih vremenskih razdoblja. Ja sam predložila ovu temu nakon što sam na youtubeu vidjela ovaj video koji me i potaknuo na ovu  temu. Nakon što sam na nokte stavila Eveline 8u1 u dva tanja sloja sam stavila Catrice Bronze-Deco lak i to je jedini najtamniji lak koji imam, imam još jedan sličan od Flormara ali ovaj mi je više odgovarao. Manikuru sam završila sada kada sam se vratila sa kupanja a na nokte sam slagala razne elemente  koje imam za izradu nakita a poslužile su i ravno rezane perlice kupljene davno na ebayu, i sve sam na kraju zaštitila Essence BTGN nadlakom. Kako je manikura uspjela i koliko odgovara današnjoj temi, pogledajte na slikama:


                            
   
   

Nadam se da vam se manikura sviđa a na kraju posta pogledajte manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 12:

  1. Jako, jako mi se sviđa! Sigurno nije baš praktična, ali za neke posebne prigode bih ju rado nosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Pa čuj, nije baš raktična jer neki djelovi malo zapinju i grebu ali je jako efektna :)

      Izbriši
  2. Jao predivno je! :D Jedino što mi se ne dopada je taj lančić kao, ali ostalo je prelepo :3 Nosila bih ovaj manikir :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lančić je bio poveznica svega, bar meni da se ne ponavljam baš na svakom prstu ;) drago mi je da ti se manikura sviđa :D

      Izbriši
  3. Hindu steampunk - zanimljiva izvedba. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dakle ti si krivac za ovu ideju?!? :P
    Super si to sve posložila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je bila moja ideja :) Hvala, i tvoja je fantastična!

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.