subota, 22. kolovoza 2015.

Rotacija #2

Bok šminkoljupci! U ovoj tjednoj rotaciji pokazat ću vam neke nove ali i neke prijašnje proizvode koji mi se jako sviđaju i bez kojih nijedan dan ne prolazi.


                                         

Ziaja losion za tijelo je odličan. Iako se kod mene nešto sporije upija, to mi ne smeta jer ga stavljam samo pred spavanje. Boca je napola potrošena, a novih losiona nemam u zalihama, mada sam već bacila pogled na neke od Balee, ako imate nešto od prijedloga drogerijske marke, a da miriše i da je lagan slobodno napišite u komentaru.

Avene termalna voda mi je spas nakon depiliranja. Koža mi je toliko osjetljiva nakon depiliranja da me boli prilikom kupanja na moru, tuširanja kod kuće a brisanje ručnikom se svelo na blago tapkanje jer svaki jači pritisak na koži boli :( Tu je termalna voda Avene koju sam probala prvi put, i vjerujem da neće ostati na ovom malom pakovanju tako da se spremam uzeti i veće.

Organ look balzam je polako došao do kraja,tj. kraj mu se polako nazire. Ne znam za vas ali meni se balzami za usne tako sporo troše da mi jedan traje gotovo cijelu vječnost. Njegovu recenziju ste mogli pročitati ovdje.


                               

Giorgio Armani i Acqua di gio jedan mi je od omiljenijih mirisa koji imam u svojoj kolekciji, spoj citrusnih i cvjetnih nota odličan je za ljeto.

Essie i mezmerised je neobična plava boja laka koju do sada nisam imala, na suncu je još ljepši a vjerujem kako će i zimi biti odlična podloga za nail art manikure.

WnW megaslicks balm stain  je jako ugodan na usnama, lagano ih hidratizira a boja mi na moje iznenađenje pristaje! Sviđa mi se što nema shimmera u sebi i što je riječ o jednoj toploj narančastoj boji. Inače izbjegavam narančaste boje jer su mi pretamne i uz moj žuti podton kože nimalo ne pristaju dok je ova boja pravo iznenađenje.

Toliko za sada od mene, vidimo se u idućem postu s još više (nadam se) dekorative :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.