četvrtak, 6. kolovoza 2015.

Što nosim na plažu

Bok šminkoljupci! Zadnjih dana razmišljam o tome da vam pokažem što se nalazi u mojoj torbi kad idem na plažu. Moja torba se malo razlikuje od onoga što sam vidjela na ostalim blogovima, pa da krenem redom:


                                       

Ove godine nosim Foreo torbu koju smo dobili na ovogodišnjem bbd-u, dosta je prostrana te u nju stane dosta stvari, a u njoj se nalazi:

  

Aussie ručnik, koji je mekan,udoban za ležati,  a ako je na sušenju tada nosim bilo koji ručnik sa šarenim printevima a uz njega nosim i jedan manji ručnik za brisanje jer ovaj na kojem ležim bude mokar, pun sitnog žala, trave...

    

Kupaći kostim koji je veseo, tropski, a uz njega ide i donji dio koji je stalno u torbi, neka se nađe :D

      

Kapa i sunčane naočale su nezaobilazne, njih uvijek imam uza sebe čak i kad je oblačno

 
 

Osim zaštite s viskom zaštitnim faktorom tu su pekmez i ulje za ubrzano dobivanje preplanule puti ( koju ja još nemam) 


Kod sebe uvijek imam gumicu za kosu jer ne volim kad mi se moja duga kosa zaljepi za leđa. Tu su i kopče za kosu s kojima se ponekad kupam ali većinom ih stavim kada idem kući kako mi kosa nebi smočila majicu kao što se znalo događati. Tu je i boca s vodom, obično nosim one  boce od sokova.

Zadnjih par godina više bi bila vani nego u moru, sada se to promjenilo, više sam u moru i uživam u svakom trenutku koji provedem plivajući, i uživajući u ljetnim radostima. Nekada davno na plažu bi nosila i Avonove kataloge, časopise, a sad jednostavno uživam u ljetu sa ovih par stvari koje nosim sa sobom. Odlazak na plažu znaći i uživanje bez mobitela i ostalih modernih gadgeta. 

Od grickalica si ponesem smoki, ali i sezonsko voće pa se nađe 1-2 breskve, par velikih i tvrđih šljiva i to je sve. Na plažu dolazim oko 17.30-18 a kako se  dan bude skraćivao ići ću i ranije, kako bi se mogla duže kupati i uživati u suncu i ljetu.  

To bi bilo sve što se tiće moje torbe i stvari koje sa sobom nosim na plažu. Što se nalazi u vašim torbama za plažu?

Broj komentara: 18:

  1. Manje više isti sadržaj osim što ja još ubacim i Labello, nešto za usne da i njih zaštitim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nekad sam ih nosila i ja ali su mi usne bile bijele a sad imam od apivite sa spf 20 no nikako ga još nisam nosila ni probala

      Izbriši
  2. Mogu ti reći da smo tu negdje. Jedino što ja ubacim i koju knjigu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam prije nosila časopise ali to mi se više ne čita a još manje nosi na plažu :)

      Izbriši
  3. Skoro isti sadrzaj samo dodam knjigu i termalna voda i labelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Termalnu nisam dugo kupovala, bas mi nedostaje u koristenju dok labela imam oko 10ak ali ih ne nosim sa sobom

      Izbriši
  4. Vidim da nisam jedina koja nosi cijelu kolekciju proizvoda za sunčanje u torbi za plažu haha :) koristim ovu olival kremu za lice vec drugu godinu zaredom i jako sam zadovoljna, nije komedogena i fino mi mirisi, a od ulja za suncanje hawaiian tropic suho ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema super mirise, samo ako je stavim odmah po izlasku iz kuće onda mi se lice znoji, ako je stavim nesto ranije onda ne. Drago mi je sto nisam jedina sa cijelom kolekcijom proizvoda za sunčanje :)

      Izbriši
    2. Tako i meni, suncane naocale mi skliznu s nosa haha :)

      Izbriši
  5. tu smo si, samo ja jos ubacim nesto i za jest haha :D
    ajme osjecaj kad se ona slana kosa zaljepi za ledja, brrrr, sva sam se najezila samo dok sam pomislila na to, ja valjda imam 3 gumice u rezervi zbog toga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zato ja svoju gmicu i ne skidam a od hrane se nađe uvijek nešto za prigrist ;)

      Izbriši
  6. kad idem na more, idem u more ;)
    a kad sam u moru, ništa mi ne treba :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja ubacim i sprej za rascesljavanje kose (posto mi je kovrdzava) i cetku jer nema sanse kasnije da je rascesljam..I u principu imam neku kremicu za ruke, kreme sa faktorima, ulje i hanzaplast jer njime stitim mladez :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto vidis, dobro da odmah kosu raščešljavaš :) a to za madež nisam znala iako sam vidjela da hanzaplast stavlja i moja sestra ponekad na madež na leđima

      Izbriši
  8. Ja sam svoju Foreo torbu napuhala pa je odlična kao jastuk :D i ručnik mi je baš, baš lijep :) takve stvari i ja nosim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja foreo i nemogu koristit kao jastuk kad je puna stvari :P zato si planirma uzeti posebno takav i jedan madrac pa da malo guštam za promjenu jer mi se neda svaku put plivat ;)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.