nedjelja, 30. kolovoza 2015.

MMS: Inspired by book

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje tema manikura je inspiracija knjigom. Iako sam imala ideju po kojoj knjizi napraviti manikuru, na kraju sam shvatila da nemam odgovarajuće pločice za pečatiranje ili olovku za nail art. Na kraju je izbor bio na jednostavnoj manikuri inspiriranom pričom Pepeljuge. Ideju sam vidjela na youtubeu, pa sam napravila svoju verziju manikure. Naizgled tako jednostavna ali i zeznuta bar što se tiće lakova. Od sušenja, bojanja noktiju i kožice, više sam vremena provela čisteći lak oko noktiju nego što mi je trebalo vremena za manikuru. Kako Pepeljuga ima plavu haljinu i staklene cipelice, za manikuru je poslužuo plavi lak s efektom folije, srebreni od flormara i par kamenčića.


                              
   

                              

Nakon Eveline 8u1 kao baznog laka, na nokte sam stavila Essence liquid foil lak br.29 i don't need money honey! a do malog Flormar br.122.  Kada se lak osušio stavila sam Essence BTGN nadlak i na njega sam slagala kamenčiće u plavoj boji kao ukras na haljini od Pepeljuge. Nisam imala bijele ili srebrene ali još jedan sloj nadlaka ih je malo posvjetlio. Oba laka se u debljim sljevima sporije suše čak iako na dodir djeluju suhi. S nadlakom dok se ne osuši bolje je ništa ne dirat u suprotnom se diže lak i ode sav trud :'( Tako da ovo nije baš naj naj manikura koju sam napravila, ali biti će bolje idući put. Na linku ispod posta pogledajte manikure ostalih blogerica.

Broj komentara: 11:

  1. Ma ajde, odlično je ispalo. Super je kombinacija i mogu zamisliti da je to Pepeljuga nosila na balu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da je manikura koliko-toliko pogođena. Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Priča o Pepeljuzi mi je najomiljenija bajka :) Boje totalno pašu i mislim da je manikura dobro ispala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su boje, baš asociraju na Pepeljugu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra kombinacija. Sviđaju mi se kamenčići ovakvi kakvi jesu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna je kombinacija, super izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.