nedjelja, 10. svibnja 2015.

MMS: Nimbus manicure

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje mms zadatak je nimbus. Tehnika je zanimljiva jer se lak rijedi s acetonom gdje se vateni štapić umoči  te se takav tapka na nokat gdje na noktima ostaju samo isprana boja laka u kružićima.

Prije lakiranja na nokte sam stavila Eveline diamond hard, a nakon toga sam korisatila Avon gel u  bijeloj boji. Nakon što se osušio na foliju sam stavila Flormar super shine br.33, Flormar matte M09 te sam vatenim štapićem namočenim u aceton boju tapkala po noktima. Manikuru sam zaštitila s Essence protecting base coat.

                        
 
   

   


Moja odabrana ekipa za ovaj zadatak:

  

  Nadam se da vam se manikura sviđa, sad kad znam kako ide, vjerujem da ću je raditi češće.     Pogledajte manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 10:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.