nedjelja, 17. svibnja 2015.

MMS: Spring

Dragi šminkoljupci! I ove nedjelje se nokti na balkanskim blogovima usklađuju na temu proljeća. Ovu manikuru smo već jednom radili a moju prošlogodišnju možete vidjeti ovdje.

Za današnju manikuru koristila sam Eveline 6u1, kao bazni lak  240 Catrice sold out for ever, pločicu za pečatiranje  m 76 te crni lak s kojim sam pečatirala motive WnW Black creme. Preko motiva stavila sam Essence protecting base coat.

                           

   

Pogledajte manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. nadam se da su dovoljno proljetni :) hvala na posjeti :)

      Izbriši
  2. Lijepa manikura! Cvjetići mi se najviše sviđaju :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Leptirići i cvetići pa još na zelenom.
    Volim takve vesele kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebao je biti jedan zeleni od essie, pa sam na kraju uzela catrice i na njemu pečatirala. drago mi je da ti se manikura sviđa :)

      Izbriši
  4. leptirići su tu, proljeće je stiglo :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.