ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

NOTD: Leopard manicure

Bok šminkoljupci! Danas sam vam odlučila pokazati manikuru koju sam napravila za Essence natječaj koji je bio organiziran za nas blogerice.


                          

   

   


Na nokte sam stavila Eveline 6u1, zatim Essence cotton candy, a leopard uzorak sam radila sa lakovima Why not?, Prince charmning (LE) free hugs, i love bad boys, me & my lover, naughty and pink, enchanted fairy. Obrubljivanje sam radia s crnom akrilnom bojom i štapićem za ražnjić. Sve sam zaštitila s Essnce protecting base coat koji je odličan jer sam manikuru bez ikakvih oštećenja skinula tek jučer!

Broj komentara: 14:

  1. Prvi put čujem za Eveline 6u1, gdje sam ja bila dosad? Kakav ti je u usporedbi sa 8u1? Jako mi se sviđaju boje koje si iskombinirala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 8u1 je bolji od 6u1 pogotovo kad se stavlja u više slojeva. kupila sam ga na ljeto 2013 i tek sam ga sada potrošila. To je njegujući lak u boji, bio je u rozoj i crvenoj. Drago mi je da ti se sviđa manikura :)

      Izbriši
  2. I would love to try that!

    Check out my new post Here!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tina, ova manikura mi se baš dopada ;) a ni ovaj essence plavac nije loš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, ovo je sad gurnilo sve prijasnje manikure koje su mi bile br.1. Plavac je Cinderella princ charming, pogledaj u kozma ako nije rasprodano, još u utorak ih je bilo

      Izbriši
  4. Thank you for visiting my blog earlier! This is so cute!! I love the heart shaped leopard design :D You are very creative!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you for stop by! I'm glad you like my manicure. Thank you for reply on your you tube channel :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super manikura! Ja sam si par puta pokušala napraviti leopard manikuru, ali je ispalo kao cirkus manikura tako da... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo iz drugog pokušaja i to nakon par miseci tako da sam jako zadovoljna kako je ispala.

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.