subota, 2. svibnja 2015.

HOTD: Cooper curls

Dragi šminkoljupci! U ovom postu sam vam htjela pokazati moje najdraže fotke koje sam napravila dan uoči odlaska na Avon beauty blog day. Ovo su mi najdraže fotke koje imam, a najviše zahvaljujem sestri na foto shooting-u jer dok nisam bila zadovoljna slikama sestra nije stala sa fotkanjem :P Boje koje mi je frizerka izmješala su iz linije Black Proffessionel, boje za frizerske salone a boje su: 7.03 (1/3) i 7.4. (1/2)
                                    
                                     
                                                 


                                   

                                   

  

  

Zadnja slika mi je najdraža od svih koje sam izabrala za post. Imam je u profilu i na stranici, a sliku koju sam svima pokazala bila je prije i poslije šišanja / bojanja


                                    

Moja frizerka je imala materjala za raditi a ja sam se počela navikavati na nešto kraću kosu jer je nisam imala u planu ovako skratiti. Do sljedećeg posta i nove frizure

xoxo, T

p.s. hvala bloggeru što mi je slike još više učinio mutnima :(

Broj komentara: 6:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.