nedjelja, 3. svibnja 2015.

MMS: Skittlette manicure

Bok šminkoljupci! Još jedna nedjelja je tu a sa njom i još jedna manikura. Ovog puta tema je skittlette koju sam već bila ranije radila tako da sam već danima ranije razmišljala što napraviti za danas. Iako mi je u planu bilo pečatiranje, meni ono danas nije išlo od ruke te su vodene naljepnice više nego dobro došle. Kako se radi ova manikura možete vidjeti na ovim shemama:


                           
    source: google
  
    source: google 

Ja sam se odlučila za prvu varijantu ove manikure tako sam se malo igrala teksturnim lakom, te shimmerastim i na kraju onim običnim u boji :D

  

   

   

Od lakova sam koristila: Eveline diamond hard, na palcu i kažiprstu Flormar matte M09, srednji i do malog Maybelline colorama br.89, a na malome Essence sparkle sand effect 156 me & my lover. Preko shimmer sivog laka sam stavila Born pretty store vodene naljepnice  DS - 108 koje sam zaštitila sa Essence protecting base coat.  Nadam se vam se manikura sviđa kao i meni, te pogledajte predivne manikure ostalih blogerica

Broj komentara: 12:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.